Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door fransbulletje
#2218584
De bullen eten hier al jaren Carnibest, begonnen met de natuur, kip en lam en nu sinds een half jaar de biologische.
Hier is echter maar 1 soort van rund/kip en dus wel erg eenzijdig. We hebben ook al wat andere merken gehad ( Darf, Naturis ) maar dat was voor de bullen geen succes. Nu wil ik het afwisselen met andere diersoorten maar de lam van CB moet Hugo van spugen en de eend is zo papperig vinden ze niet zo lekker. Haaksbarf en Shaweca hebben beide veel keus in andere diersoorten dus nu wat 500 grams rolletjes gehaald om te proberen.
Wat vinden jullie van Shaweca en Haaksbarf, helaas beide niet biologisch maar daar is nu eenmaal in kvv niet zoveel keus in. Beide hebben geen premix en bevatten geen rijst en dat heb je in de Carnibest wel.
Graag jullie mening.
Door Cupcake
#2218680
Hier op een combi van beide begonnen en beviel me erg goed, idd wat je hierboven beschrijft en er is veel afwisseling. Het enige wat ik minder vindt is de verpakking. Die worsten zijn zo onpraktisch.....
Door M@rina
#2218730
Haaksbarf vind ik belachelijk duur, heeft wel veel diersoorten en perverpakking maar 1 diersoort, Shaweca heeft in veel soorten alleen kip als calciumbron.

Mij bevalt Darf (valt voor jou af), Tinlo barfmenu, carnivoer heel erg goed. Ik heb nu ook All animal kwartel liggen, ga dat morgen eens ontdooien kijken hoe dat bevalt. Die laatste drie moet je allemaal afwisselen om compleet te zijn en bevatten geen granen of premix.
Door fransbulletje
#2218799
Het liefst wil ik een biologische kvv dus denk dat ik de Carnibest bio , doen ze het super op, als basis hou.
Denk dat ik dan 3 dagen CB geef en dan een dagje één van de andere diersoorten van Shaweca of Haaksbarf. Zo krijgen ze toch eens een andere diersoort en is de basis biologisch.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door