Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door toscak
#2203470
Aha, het is de nummer 3 in al die lijstjes die ik zag. Dank voor je hulp, ik heb zojuist besteld.

Topic mag weer weg  ;)
#2218696
toscak schreef: Toch nog een vraag want ik wil hier echt geen fout in maken:

40lbs = 18 kilo?

James is 37 kilo. Dus dan dus

2x2,5ml = 4ml per dag? Lijkt zo weinig...
Hier onderaan bij de directions voor geven:
http://www.cortaflex.com/caninecortaflx.html

Je moet dus  5 ml per 40 Lb. geven .
James weegt 37 kilo, dat is iets meer dan 81 Lbs , en hij kan dus 10 ml per dag hebben, dus je kan 2 x per dag 5 ml geven.
Wanneer je net begind dan moet je de eerste 5 dagen dubbele dose geven.
Je kan niet 'n overdose geven, en ik deed nooit zo precies meten, wanneer je 1 keer 5 ml. weegt,of afmeet dan weet je ongeveer wel hoeveel 't is,
en dan daarna gewoon 'n scheutje in de bak doen.
#2218724
Ik ben nog even verder gaan zoeken, maar in dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=6 kwam ik toch op 5ml voor 36 kilo uit en niet 10. Of bedoelde je met die 10 dat hij die moet hebben als startdosis?


Ow wacht... tabel is van jouw  :)

kilo -  mL
    2.3-    0.3
    4.5 -  0.6
    6.8-  0.9
        9 - 1.25
      11 - 1.55
      13  -1.88
      18-  2.5 
      23 - 3.1
      28 - 3.75
      31-  4.4
      36 - 5.0
      40 - 5.6
      45 - 6.25
*Based on maintenance dose
Loading dose: Double dose for 7 days
#2218746
He, wacht even... Ik heb de fles vergeleken met jouw link omdat ik toch echt 2,5ml had gelezen, maar ik denk dat ik een andere fles heb? Want bij mij staat er echt 2,5ml. Maar de ingredrientenlijst van mij is wel verdubbeld vanaf ingedrient 4. Glycine is op jouw link bijv 1% en bij mij op de fles staat 2%.
#2219232
202Spots schreef: Heb je dezelfde fles? die met de creatine en devil's claw?
Dit is wat er op de site staat...
Afbeelding
Wanneer de samensteling bij die van jou fles anders is, dan zou ik doen wat er bij jou op de fles staat..
De achterkant van de fles is precies hetzelfde, maar dan al die waardes vanaf Glycine verdubbeld. Vreemd...
#2219429
toscak schreef: De achterkant van de fles is precies hetzelfde, maar dan al die waardes vanaf Glycine verdubbeld. Vreemd...
En op jou fles staat aan de voorkant ook dat 't Canine Corta-Flx ultimate solution ?
Als je dezelfde hebt...dan zal ik straks wel gaan bellen om te kijken waarom 't andere dose is... :-\

Afbeelding
#2219437
Nope, ik heb deze fles: http://www.entirelypets.com/cacopl8oz.h ... ce84e18827

Afbeelding

En deze samenstelling:

Canine Cortaflex Is:
Vet recommended!
Great tasting, your dog will love it!
Convenient, just pour over food once a day!
100% guaranteed, dramatic results in 30 days or less!
Based on our "Award Winning" equine glucosamine supplement!
Guaranteed Analysis: Moisture Max  68%
Glycine 2%
Glutamine 2%
Proline 0.62%
Glutamic Acid  0.60%
Glucuronic Acid  1%
Arginine 0.42%
Aspartic Acid  1%
Lysine 1%
Threonine 0.16%
#2219581
Okay..raadsel opgelost....die van jou is de RX...die samenstelling die z.g alleen aan dierenartsen verkocht worden (RX is op recept van Dr.)
Dus houd voor James gewoon de 5 ml. per dag aan, 2 x de 2.5 ml. zoals het op jou fles staat aangegeven. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door