Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2216966
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vandaag gekocht.
graag jullie mening....hoe je dit er uit vind zien.
foto 1 is haaskarkas              1,50 p kg v betaald
foto 2 zijn kipdijvleesbotjes    50 ct p kg v betaald
foto 3 kipfiletsnippers            2,- p kg voor betaald
Laatst gewijzigd door bordie op vr 06 jan 2012, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#2217143
Die tweede laat ik mijn katten afknagen, maar die krijgen het bot niet weg en knagen dus echt alleen het vlees af. Zijn ze een dagje mee bezig  ;D
Maar ik denk dat ik het aan een hond niet zou voeren. Eerder een lekkere bouillon van trekken...  (of malen natuurlijk en mengen met spier, maar das vast niet de bedoeling  :biggrin2:)
#2217719
nou ik heb vandaag de botjes gevoerd, ik wist zeker dat ie er op kauwt, heb hem nl. eerst spier gegeven zodat de ergste honger weg was
we waren namelijk naar t strand geweest dus dan heb je als hond zijnde best wel honger als je thuis komt.
en die botjes gingen er goed in. hij kauwde er keurig op.
toen nog wat lamshart erachteraan, heerlijk vond ie t.
dit vlees komt trouwens van poelier kukeleku, bij velen van jullie wel bekend denk ik.
#2217733
pearlsofpassion schreef: Die tweede laat ik mijn katten afknagen, maar die krijgen het bot niet weg en knagen dus echt alleen het vlees af. Zijn ze een dagje mee bezig  ;D
Maar ik denk dat ik het aan een hond niet zou voeren. Eerder een lekkere bouillon van trekken...  (of malen natuurlijk en mengen met spier, maar das vast niet de bedoeling  :biggrin2:)
ik heb geen maler...en wat moet ik dan met bouillon doen want de hond kan geen 3 L bouillon opdrinken....en bewaren gaat ook niet...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door