Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2217366
hmm , gisteravond hadden we weer prijs
eerst van de week na de da geweest , met sidny en laika

laika omdat ze incontinent blijkt te zijn ,
en met sidny omdat ze opeens aan het niezen was , en loop oogjes had
daar kwam dr uit , luch weg infectie

die zelfde dag , vond zena het leuk om stof van de beche op te eten , en die zelfde avod , naar de doc moeten gaan , om haar te laten braken.

en gisteren ja hoor
volgende kat aan de beurt

daymond , die lusteloos al een hele dag lag , niet at , niet droonnk , niet op de bak gaan.
alleen maar niezen , en vieze ogen. bleek ook koorts te hebben

nu heeft sidny hem aangestoken

ik had het gisteren middag al door , dat hij aant niezen was , maar ik dacht , laat ik even wachten tot morgen ipv direct weer te rennen.

belde ik gisteren de doc , het was dus 11 uur , dat ik bij mezelf dacht , nee ik wil nu gaan ipv morgen vroeg.

zegt die !@#$%^&*() tegen mij ,, ja mevrouw , als wij koorts hebbn , gaan wij ook niet direct dood , u kunt ook morgen komen.
dus ik duidelijk gemaakt , dat ik niet morgen wou komen , maar nu , nou zegt die , dan kom nu maar gelijk , dan kan ik ook naar bed dr na.......

ik vond het best wel , zwaar irritant hoe hij hier over reageerde.
#2217369
nee oke , dat hij niet direct dood gaat , dat neem ik aan , dat is ook waarom ik zo iets had , van ik kijk het even aan , maar hij was gisteren opeen van het een op et andere moment lusteloos , dat ik het gewoon weg niet vertrouwde , ik vond het gewoon geen leuke opmerking,
#2217415
hè jullie zijn wel aan de beurt zeg!

hoop voor je dat het gauw weer rustig is met alle patienten.

was gewoon de dienstdoende DA, neem ik aan? ik snap wel dat hij liever niet een patient heeft wat geen acuut heel ernstig spoed geval lijkt te zijn voor het geval er wel ernstige spoedgevallen komen, maar dan is de 'dan kan ik ook naar bed' opmerking in mijn ogen ook niet zo gepast.
#2217417
ja kun je zeggen dat we aan de beurt zijn, ik heb me maar al er op voorbereid , dat de 3de kat ook nog aan de beurt komt.
het was in dd een arts die ik nie kon , en ik normaal nie bij kom.
ik zei ook tegen hem , ik kon nie wachten tot morgen , want ik ben morgen in eindhoven (vandaag eigenlijk maar heb me verslapen haha)
en weet dan ook niet hoelaat ik thuis ben , en dus had ik niet kunnen komen , ohja nee zei die , dan was het te lang geweest met die koorts.

maar indd zijn opmerking aan de telefoon , vond ik echt niet gepast.
Door Lil
#2217611
Balen dat ze allemaal na elkaar ziek worden! Beterschap!

Eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen dat jij de da "uit bed belt" omdat je de dag erna ergens anders bent. Dat is niet echt een reden waarom een da nacht/weekenddienst heeft. Ik heb ook wel eens zulke "problemen" gehad en die altijd kunnen oplossen door bijv iemand anders naar de da te laten gaan of een afspraak te maken bij een andere da of door mijn eigen afspraak zo te verzetten zodat ik toch naar spreekuur da kon.
Zelf ga ik ook niet naar de nightcare, omdat ik de dag erna geen tijd heb om naar de dokter te gaan. De nightcare zou dat trouwens ook weigeren.
#2217641
tycolaika schreef: Dat begrijp ik ook wel. ma als je het toch niet vertrouwd mag er toch gebeld worden.
dat mag, maar het is geen spoedgeval. Ik vind het nog aardig van de dierenarts dat je mocht komen, het is niet zijn probleem dat jij de volgende dag geen tijd hebt....
#2217663
Euhm sorry hoor maar het hangt er echt wel vanaf hoe hoog de koorts was! Bij hoge koorts is het wel degelijk een spoedgeval. En als je weet dat je de dag erna weg bent, dan vind ik het naar de DA bellen, beter dan afwachten.
Daarbij DA's zijn voor adviezen, als je het niet vertrouwd, is een deskundige mening wel zo prettig! Ik vind de reactie dan ook erg onbeschoft. Dénk dat dan en leg het even normaal uit  ::)
#2217665
Krullebol schreef: Euhm sorry hoor maar het hangt er echt wel vanaf hoe hoog de koorts was! Bij hoge koorts is het wel degelijk een spoedgeval. En als je weet dat je de dag erna weg bent, dan vind ik het naar de DA bellen, beter dan afwachten.
Daarbij DA's zijn voor adviezen, als je het niet vertrouwd, is een deskundige mening wel zo prettig! Ik vind de reactie dan ook erg onbeschoft. Dénk dat dan en leg het even normaal uit ::)
dat is ook mijn idee. of het terecht is of niet, dat weet ik niet, ik heb geen verstand van katten met koorts.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door