Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2216172
Vraagje?

Sinds ik Barf (kleine 4mnd) krijgen mijn honden runderhart in hun menu nu wilde ik eigenlijk in hun volgende menu lamshart gaan geven maar nu met die schapenziekte twijfel ik weer (misschien stom van me) :-\ :-\.Wat denken jullie kan ik mijn honden gewoon lamshart gaan geven of moet ik ze toch nog maar een tijdje runderhart blijven geven.
Laatst gewijzigd door Flyball-Junkies op vr 06 jan 2012, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#2217300
Ik wil ze 2xper week eendennek 1x per week eendenkarkas 2xper week fazantkarkas 1xper week kippennek en 1x per week kipkarkas als vleesbot gaan geven dat krijgen ze dan 4 weken lang dan ga ik weer een nieuw menu maken.Als spiervlees krijgen ze week1 kangaroe/paardensnippers week 2 hert(gemalen)/eend week3 Konijn/Rund week4 Kip/Kalkoen.Als orgaan krijgen ze Konijnennier Biologische geitenlever en hart verder krijgen ze 3x in de week Runderpens(10% van het menu per week) ook dit krijgen ze 4 weken.Ze krijgen natuurlijk ook vis en groente.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door