Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2215959
wat weigeren jullie honden van wild?

Patrijs
Eend
Haas (met lange tanden eet ze het)
Fazant

maar kwartel eet ze wel terwijl als je kijkt de kwartel familie is van de patrijs  ???
Door Elvira
#2215962
Duif van de Islamitische slager in Rotterdam eten ze wel, maar duif van Richard vers vlees voeding of een jager eten ze niet.
Fazant eten ze niet. Haas, wel het vlees, niet het karkas. Konijn, de kop niet. Zingaro at helemaal geen konijn, Nelson wel. Patrijs nooit geprobeerd, wel kwartel, maar dat was ook geen succes.
Nelson apporteert het wel allemaal.  :D
Door Lonaa
#2215964
Alle wilde vogels worden hier niet in dank afgenomen.

Patrijs, fazant, wilde eend, wilde gans, allemaal bah.
Kwartel is ook bah, maar minder bah dan de rest.

Haas en hert is lekker.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2215968
De Geijsjes schreef: Alleen Gijs eet geen wilde eend.
Nou ja hij eet het wel met lange tanden en spuugt het na 15 minuten weer uit  ::)
haha stuur je net een pb over de wilde eend  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#2215980
Ik heb één maal wilde eend gehad en die werd door alle drie resoluut afgewezen.
Patrijsjes eten ze de ene keer wel met smaak en de andere keer absoluut niet (verschil vrouwtje-mannetje??). Patrijspootjes daarentegen aten ze altijd wel.
Ik heb nu een wilde gans liggen maar die moet ik nog uitproberen. Wilde duivensoorten heb ik nooit gehad.
Ze zijn gek op haas en wild konijn (geheel of gedeeltelijk) en eten zonder probleem fazantkarkas. Vlees van hert of ree is ook lekker.
MarijeEnBoomer schreef: maar kwartel eet ze wel terwijl als je kijkt de kwartel familie is van de patrijs  ???
Misschien heb je gekweekte kwartels. Die smaken ongetwijfeld anders dan wilde.
Door smulpaap
#2216008
Duif lusten ze geen van allen
Van kwartel eten ze wel karkas , maar geen hele kwartel
En verder vinden ze alle wild heerlijk , sinds ze hier bv wilde eend hebben gehad blieven ze geen tamme eend meer
Konijn eigenlijk idem
Door Jantina
#2216011
Wilde vogels idd niet, maar haas, konijn en hert zijn hier favoriet! Hoewel ik van dat hert niet zeker weet of dat wild is..........
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2216064
Max weigert duif en eet fazant alleen met hele lange tanden. verder word er goed gegeten. Haas is absoluut favoriet hier.
Door Martine-Tom
#2216065
Tom tot nu toe alleen duif.
fazant vind hij wel lekker, eend, hert alles vind hij tot nu toe wel lekker maar bij duif keek hij me aan of ik gek geworden was  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2216123
duif, haas, fazant en gans wordt hier met smaak gegeten. Wilde eend en patrijs nog niet geprobeerd, maar aangezien hij altijd alles eet zie ik daar geen probleem in.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door