Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2215385
Ja, volgens mij wel, en dan kan je altijd kijken of je iets moet bijstellen (je bedoelt percentage eten tov lichaamsgewicht toch??)

Ik ben trouwens eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van anderen of ze meer of juist minder gingen voeren na overstappen van KVV op BARF??
#2237570
Hier heel duidelijk verschil tussen kvv en barf, in verzadiging, gewicht en hoeveelheid ontlasting.
KVV kreeg ik niet zoveel gevoerd dat ze op gewicht blijft, ze hield veel trek en had zeker 5-6 keer per dag ontlasting. Ik gaf ca 800 gram.
Nu met barf lukt het om haar met 500 gram wel opgewicht te houden, ze is veel meer verzadigd en heeft nog 2-3 keer per dag ontlasting.
#2237634
[quote="Cupcake"]
Hier heel duidelijk verschil tussen kvv en barf, in verzadiging, gewicht en hoeveelheid ontlasting.
KVV kreeg ik niet zoveel gevoerd dat ze op gewicht blijft, ze hield veel trek en had zeker 5-6 keer per dag ontlasting. Ik gaf ca 800 gram.
Nu met barf lukt het om haar met 500 gram wel opgewicht te houden, ze is veel meer verzadigd en heeft nog 2-3 keer per dag ontlasting.
[/quote]

welke kvv gaf je dan??
#2265273
Die van mij hoeft juist minder kvv dan barf. Kvv is oha vetter. Wel is hij minder verzadigd na een kvv maaltijd dan na een barf maaltijd.

Nu geef ik alleen barf en af en toe kvv met karkas erbij, het lukt me niet goed om elke dag nette percentages aan te houden met alleen barf. Vandaar dat ik op drukke dagen kvv geef of als de vriezer bijna leeg is.

Als ik kvv met karkas geef, heeft ie evenveel nodig als dat hij een gewone maaltijd nodig zou hebben. (Dus ehm logica? Vertel jij het me maar ;D)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door