Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door orion
#221558
ik heb nu 30 kilo CB Aktief in de vriezer liggen, maar vraag me nu eigenlijk af of dit wel zo geschikt is voor jonge pups, het ziet bijna wit van de vet korrels , teminste het lijkt precies op die schapevet korrels
??? :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#221559
[quote="orion"]
ik heb nu 30 kilo CB Aktief in de vriezer liggen, maar vraag me nu eigenlijk af of dit wel zo geschikt is voor jonge pups, het ziet bijna wit van de vet korrels , teminste het lijkt precies op die schapevet korrels
??? :-\
[/quote]

Het is niet gemaakt voor pups, maar voor aktieve honden.
Door orion
#221561
[quote="Angelique"]
Het is niet gemaakt voor pups, maar voor aktieve honden.
[/quote]

Aktieve of herstellende honden, nou Meisje heeft wel wat extra nodig dacht ik zo, ze werkt nu bijna 2 kilo CB weg en ze blijft wat aan de schrale kant
de pups beginnen uiteraard met haar mee te eten, vandaar de vraag of dit wel zo goed is, of dat ik voor hun beter de natuurmix erbij kan zetten, of de vet stukjes er voor hun uit halen en dit appart aan Meisje voeren
De Aktief is trouwens ook veel fijner gemalen dan de Natuurmix, maar wel veel plakkeriger
Gebruikersavatar
Door Angelique
#221578
[quote="orion"]
Aktieve of herstellende honden, nou Meisje heeft wel wat extra nodig dacht ik zo, ze werkt nu bijna 2 kilo CB weg en ze blijft wat aan de schrale kant
de pups beginnen uiteraard met haar mee te eten, vandaar de vraag of dit wel zo goed is, of dat ik voor hun beter de natuurmix erbij kan zetten, of de vet stukjes er voor hun uit halen en dit appart aan Meisje voeren
De Aktief is trouwens ook veel fijner gemalen dan de Natuurmix, maar wel veel plakkeriger


[/quote]

Oke, je vraagstelling was in eerste instantie anders, daar wekte je de indruk dat je CB aktief aan je puppen wilde gaan voeren.
Voor je volwassen hond is het prima, voor de puppen niet. Veel te vet, grote kans dat ze ervan aan de dunne gaan. Wat Sylvia al zegt, even apart voeren dan maar. Stukjes eruit vissen schiet niet op, de hele samenstelling is gewoon vetter.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door