Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2214082
Ik vroeg me namelijk af of dat hetzelfde is.
Badu moet over op konijn vanwege haar voedselallergie. Ze eet ong. 2 kg per dag. Ik heb nu alaska in de dierenwinkel kunnen vinden en volgende week krijg ik haaksbarf en tinlo binnen. Dat zijn helaas niet de goedkoopste merken en ben ik nu gemiddeld €10,- per dag aan voer kwijt  :'(.
Ik zag bij caroba dat kiezebrink hazenmix en hazenvlees heeft. Om de kosten een beetje te drukken zou ik dat ook willen bestellen maar ik weet niet of dat hetzelfde is...

Wie kan mij helpen  :angel2:?
#2214128
Nee , haas is geen konijn.
Net als kip geen kalkoen is.

Misschien kun je vragen of je ook haas mag geven ivm. de allergie.
Ik heb van Kiezebrink ook al eens konijnmix gehad , is er dat niet meer?

€10. per dag is veel geld.
Daar word je niet vrolijk van :o
#2214153
Dank jullie wel!

Ik wil heeel graag barfen. Maar tot vandaag mocht Badu alleen maar paard en daar kan ik niks mee.
Nu ze op konijn gaat is barfen wel een stuk makkelijker en haalbaar  :). Maar helaas ben ik te laat om konijn te bestellen voor de 13de  :'(.
#2214186
RvT schreef: O en over konijnenmix van kiezebrink... Ik had dat ook gezien, maar moet je het niet mengen met spiervlees (50-50%)?
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik kan wel wat konijn met je delen eventueel hoor  :)
Ik heb 8 kg karkas en 8 kg spiervlees besteld
Gebruikersavatar
Door Hope
#2214438
Lupa heeft inderdaad alles van konijn. Ze komen voor niet al te veel geld ook bezorgen.

Als ik hier thuis te kort kom (ik ben ook aan het elimineren) dan bestel ik nog wel eens wat bij de Sligro.
De poelier die daar in de winkel zit houd voor mij dan het snijafval apart en kan organen bestellen.
Het is wel wat duurder dan bij Lupa, maar beter als niets!

Konijn kan je overigens ook bij de poelier halen. Die hebben ze overal wel.
Vaak kunnen ze daar ook wel het een en ander bestellen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door