Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2212283
zit ik net wat te staren naar de tv , kijk ik even naar zena , ik denk was die aan het doen , zit ze me achter de benche , aan de benche hoes te kauwen , en wat zie ik tot mijn schrik , de stukken die ze eraf gebeten getrokken heeft zijn weg !
dus ik vrees dat ze die o gegeten heeft
wat nu
kan dit erg kwaad
ze heeft ook al gegeten dus een volle buik....
Laatst gewijzigd door tycolaika op ma 02 jan 2012, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#2212365
Geen paniek!! Blijven ademen  :-*
wat voor stof is het en hoe groot was het stuk??

Volgens mij kan dat nou niet meteen heel veel kwaad als het geen enorme draad is of een enorm grote lap. Wel even in de gaten houden of ze goed blijft poepen enzo en als ze misselijk wordt of je het gewoon niet vertrouwd, de dierenarts bellen!!
#2212373
het is hele dunne katoen
nog geen millimeter dik
weet nie hoe ik het uit moet leggen , nog dunnere katoen dan truitjes katoen.
en het stuk dat eraf heeft gehaald , is in zo`n totaal denk twintig cm bij twintig cm

ik kan geen cijfers tikken , de com heeft kuren
#2212421
Ik persoonlijk zou even afwachten, meestal komen dat soort dingen er gewoon weer uit.
Wel zou ik haar niet alleen met in nacht zodat ik kon zien als ze evt buikpijn krijgt.
Bij de 1e tekenen van buikpijn zou ik naar de da gaan.

Vertrouw je het echt niet, dan zou ik nu de dierenarts bellen en vragen of hij haar kan laten braken.
Ik denk dat ik dit ook nog zou overwegen, dan is dat stuk stof iig uit haar lijf.
#2212431
tycolaika schreef: we gaan na de da nu , ze moet het uit braken van de doc
goed zo! Ik wou net reageren dat ik 20x20 toch wel een hele grote lap vind als ze dat in één stuk heeft opgegeten en dat ik toch de da zou bellen...
Sterkte met het arme hondje  :-*
#2212451
We zijn weer thuis. zena is zwaar misselijk. ze begon buiten bij de doc gelijk te braken er is flink wat uitgekomen. zelfs stof van in de benche van dr deken. dus is goed dat ik gegaan ben. ik blijf vanacht lekker bij dr slapen. arme pops. ze is zo misselijk. ik hoop dat alles eruit komt. ik heb de spuug uit elkaar gehaald en er zaten flinke lappen in....
#2212453
ja echt wel , want die stof uit de benche , dus waar ze op ligt , dat zag ik bij de doc pas , doordat ik in de spuug begon te vroeten.

pfff pups he , ze vinden alles toch zo lekker .... denk dat ik de deken uit de benche maar dr uit haal , want dit vertrouw ik nu nie meer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door