Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door deja
#2210281
Ik zou even iets meer willen weten over Tinlo bevalt het goed het goed en ziet het er goed uit, hoe is de kwaliteit en heb je er smaken in.
het gaat om de versie barfmenu.
Door M@rina
#2210551
Ja hoor, prima ervaring met Tinlo barfmeneu. Saartje lust alle varianten, Teun is niet gek op de paard, makreel en hertvariant (maar die vindt hj van andere merken ook niet te pruimen.
Wel staat Tnlo er om bekend dat het vrij harde ontlastng geeft, maar hier heeft het nooit tot problemen geleid omdat ik ook nog weleens wat toe voeg, zoals yoghurt, groente een eitje, wat restje vleesafsnijsel.
Door nienk
#2211550
Reus krijgt ook Tinlo, naast zijn barfmenu. ons bevalt het erg goed, er lijken inderdaad relatief veel honden te zijn die er wat moeilijk van  gaan poepen, maar Reus heeft daar geen last van. (hij kan sowieso een vrij hoog percentage vleesbot hebben).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2211595
Heb hier een aantal weken TinLo konijn gevoerd ivm eliminatiedieet. Zag er mooi uit, smaakte mijn honden goed, en de ontlasting was ook prima.
De honden zijn inmiddels helemaal over op zelf samengesteld voer, maar de TinLo beviel prima.
Door deja
#2213472
Wie weet er  of tinlobarfmenu voor fokkers  of daar heel veel soorten vlees in zitten ik las dat er o.a kip konijn eend makreel rund, enz in zit. Wie kan mij daar iets over vertellen.
Door *Yvje*
#2213869
Ik voer ook Tinlo aan mijn labje, vind het er prima uitzien en ze doet het er ook erg goed op, moet
wel zeggen dat ik regelmatig afwissel met andere merken ..
Door Limpy
#2213981
[quote="deja"]
Wie weet er  of tinlobarfmenu voor fokkers  of daar heel veel soorten vlees in zitten ik las dat er o.a kip konijn eend makreel rund, enz in zit. Wie kan mij daar iets over vertellen.
[/quote]

Bij de cattery-variant hebben ze iig alle losse smaken bij mekaar gemengd.
Wellicht is dit bij de hondenvariant/kenneldinges ook zo.
Door ChantalKrijn
#2214188
[quote="Limpy"]
Bij de cattery-variant hebben ze iig alle losse smaken bij mekaar gemengd.
Wellicht is dit bij de hondenvariant/kenneldinges ook zo.
[/quote]

Bedoel je de combidoos? Daar zitten 2x5 smaken in: natuurlijk, kip, konijn, eend en makreel
Door Limpy
#2214197
Zoals ik het op hun website zie staan hebben ze bij de cattery-versie alle smaakjes door mekaar gehusselt.
En dan heb je idd ook nog de combi-doos....
Door deja
#2214978
Ik heb een kennis die een kennel heeft en aan tinlo barfmenu kan komen voor fokkers, maar krijg de indruk als ik het lees dat de fokker variant inderdaad alles door elkaar is.
Dus zit er ook vis door en Deja is al 2 x niet goed geweest van vis 1e keer erg gespuugd 2e maal hele zwarte ontlasting dun ( in huis).
Zou dat dan ook kunnen gebeuren als er bv. 10 % makreel (want dat zit er in) in zit of is dit zo weinig en moet ik dat dan maar gewoon proberen.
Door Limpy
#2214991
Dat was voor mij ook de reden om de cattery-variant niet te proberen omdat er rund in zit en er hier 1 is die daarvan spuugt...
De losse varianten waren geen probleem (minus de rund dan voor de spuugdame)
Door carco
#2217631
Ik heb een paar keer tinlo gehad, maar aangezien ik maar een kleine hond heb en niet alles in één keer opgaat moet het in de koelkast.
Ik vind dat het na een dag al ontzettend stinkt.
En ondanks dat Brutus het prima eet heb ik zelf het idee dat hij er ontzettende jeuk van krijgt.
Met carnibest heeft hij dat niet en met tinlo zit hij zich zelf bijna de hele dag te krabben.

Groetjes: Caroline.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door