Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door koekje
#2208384
Ot en Sien (katten hè) lusten geen wild en dus ook geen patrijs. Dingen als fazant en wilde duif hebben ze ook nooit lekker gevonden, dus dan is het logisch. Eet Boomertje normaal wel wild? Zoja, dan moet ze gewoon misschien even wennen aan de nieuwe reuk en smaak. Bij katten is het soms zo dat je iets nieuws 9x kunt aanbieden en ze het pas bij de 10e x gaan eten.
Door pallas
#2208386
Hier heb ik een poosje de strenge methode toegepast met patrijs. Dus niet eten is weg zetten en morgen weer hetzelfde. Ech niet eten dus hè.
Pas toen het groen uitgeslagen meurend in de bakken lag en ik het in de kliko wilde kiepen kwamen ze kwijlend bij me staan ::) en na twee tellen was het op :o

Ik vind het dus geen succes en voer het bijna nooit.
Door De Geijsjes
#2208424
MarijeEnBoomer schreef: maar de jouwe eten ook fazant toch?!
Ja! Allebei  :)
Eigenlijk eet Max alles, kan me niet heugen dat hij uberhaupt een keer iets heeft laten staan.
Gijs daarentegen eet geen eend, of toch wel maar spuugt het binnen 30 minuten steevast uit.
Hij lust ook niet al het orgaan en kan ook wel eens iets mutsen met groentemix. Hij doet de naam
labrador geen eer aan  ;) ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Thea
#2208574
Bency at het de eerste x op daarna liet hij steeds een stuk liggen en de laatste 2 pogingen werden alleen de loopvoetjes eraf gegeten. Verder is hij echt geen moeilijke eter.
Door Lonaa
#2208624
Sally en de katten vinden het niet te vreten. Zoals al het vliegend wild zoals fazant, wilde eend, wilde gans e.d.

De katten lusten wel kwartels, gaat bij Sally niet van harte en erg moeizaam.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2208631
2 eten het echt niet.

Lola barft er vrolijk op los (als in kraak kraak) todat het niet meer kraakt en dan eet ze het echt niet op. Maar het kraken en breken blijft leuk  :D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2208732
Sanne eet echt alles, dus ook patrijs gaat er in als zoete koek.
Tika daar in tegen keek me ook aan of ik haar wou vergiftigen, heeft nog één poging gedaan door de patrijzebout vast te pakken. Maar trok toen zo'n smerige kop dat ik haar maar wat anders heb gegeven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door