Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Yari
#213180
Iemand toevallig ervaringen met Chinese kruiden voor honden met gewrichtsproblemen??
We hebben proefzakjes gekregen van "Movecomfort-A" en "Ouderdom en stijfheid", schijnen beiden een gunstig effect op de gewrichten te hebben en deze soepeler te maken. Na 2 wkn schijn je al verbetering te bemerken.
Iemand ervaring??
Gebruikersavatar
Door Hitam
#213643
Met deze specifieke middelen niet, maar ik gebruik wel vaker Chinese kruiden bij honden. Die moeten wel met een week of twee werken.
Door casangio
#213892
Yari schreef: Iemand toevallig ervaringen met Chinese kruiden voor honden met gewrichtsproblemen??
We hebben proefzakjes gekregen van "Movecomfort-A" en "Ouderdom en stijfheid", schijnen beiden een gunstig effect op de gewrichten te hebben en deze soepeler te maken. Na 2 wkn schijn je al verbetering te bemerken.
Iemand ervaring??
Ja, ik heb goede ervaring met mijn ries gehad. Die sprong vroeger heel graag omhoog en is toen een keer verkeerd terecht gekomen. De da wist niet wat het was, in ieder geval iedere keer als ie zijn achterpoot te hoog opbeurde of hij maakte een verkeerde beweging jankte hij, er is toen metacam voorgeschreven en metacam hielp niet, toen heb ik zelf locomotion besteld en daarmee is het overgegaan. Hij heeft het nog 1 keer terug gehad en toen weer locomotion toegediend en sindsdien heeft ie het niet meer gehad. Dus mijn ervaring is dat chinese kruiden echt wel helpen bij een hond.
Laatst gewijzigd door casangio op ma 29 nov 2004, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#214066
Ik heb zelf wel goede ervaring met Chinese kruiden, maar (!!) alleen als ze door een kundige arts zijn voorgeschreven en absoluut kruiden zijn of in ieder geval plantaardig is.

Veel spulletjes uit toko's e.d. vertrouw ik niet, voor je het weet zit er iets engs in (tijger, neushoorn, berengal en van die andere horror-verhalen)....bbrrrrr.... :-X :'(.
Misschien ben ik overtrokken in dit soort dingen, maar dat zij dan zo....
Door Yari
#216222
CaSanGio schreef: Ja, ik heb goede ervaring met mijn ries gehad. Die sprong vroeger heel graag omhoog en is toen een keer verkeerd terecht gekomen. De da wist niet wat het was, in ieder geval iedere keer als ie zijn achterpoot te hoog opbeurde of hij maakte een verkeerde beweging jankte hij, er is toen metacam voorgeschreven en metacam hielp niet, toen heb ik zelf locomotion besteld en daarmee is het overgegaan. Hij heeft het nog 1 keer terug gehad en toen weer locomotion toegediend en sindsdien heeft ie het niet meer gehad. Dus mijn ervaring is dat chinese kruiden echt wel helpen bij een hond.
Super zeg dat dat geholpen heeft! ;)
Merkte je snel resultaat?
Door casangio
#220847
Yari schreef: Super zeg dat dat geholpen heeft! ;)
Merkte je snel resultaat?
Na 8 dagen metacam, was het niet over, na 4 dagen locomotion was het wel over, is nog 1 maal terug gekomen, weer een paar dagen locomotion en het is niet meer terug geweest.
Door casangio
#220848
Peet schreef: Ik heb zelf wel goede ervaring met Chinese kruiden, maar (!!) alleen als ze door een kundige arts zijn voorgeschreven en absoluut kruiden zijn of in ieder geval plantaardig is.

Veel spulletjes uit toko's e.d. vertrouw ik niet, voor je het weet zit er iets engs in (tijger, neushoorn, berengal en van die andere horror-verhalen)....bbrrrrr.... :-X :'(.
Misschien ben ik overtrokken in dit soort dingen, maar dat zij dan zo....

Ik heb de ze wel degelijk van een da en niet uit een toko, e.d.
Door Joom
#222597
Persoonlijk heb ik ervaring met de producten van Sensipharm, ik neem aan dat je met de Locomotion de Smooth Locomotion van Sensipharm bedoeld? Ook met de Feelings control (voor het hart) van dit merk heb ik ervaring en met beide succes geboekt. Wanneer ik de chinese kruiden methode gebruik, gebruik ik alleen maar de producten van Sensipharm omdat ik hier vertrouwen in heb. Ben voorzichtig want er is een hoop nep of rotzooi te koop.
Door casangio
#223705
Joom schreef: Persoonlijk heb ik ervaring met de producten van Sensipharm, ik neem aan dat je met de Locomotion de Smooth Locomotion van Sensipharm bedoeld? Ook met de Feelings control (voor het hart) van dit merk heb ik ervaring en met beide succes geboekt. Wanneer ik de chinese kruiden methode gebruik, gebruik ik alleen maar de producten van Sensipharm omdat ik hier vertrouwen in heb. Ben voorzichtig want er is een hoop nep of rotzooi te koop.
Ja, dat klopt
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door