Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2200411
Interessant onderwerp, marketing. In feite is het iets dat heel diep in onze cultuur zit, het identificeren van andermans behoeften en daarop inspelen. Het wordt ons allemaal geleerd, om bij het presenteren van onszelf en de dingen die we doen of maken zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de behoeften van anderen, dit uiteindelijk voor het eigen gewin. Het zou mooi zijn wanneer waarheid hoger in het westerse vaandel werd gedragen. Al blijft die natuurlijk relatief.
#2207917
Eranthe schreef: Waarom blijven mensen die gedupeerd zijn met hun katten of honden gewoon doorgaan met het voeren van brokken? Daar snap ik helemaal niks van.
Dat vroeg ik me ook al af, ze zeggen niet te weten wat erin zit, het meeste komt uit een en dezelfde fabriek, je dier is ziek/dood gegaan van dat spul, en toch blijf je het voeren?
Door Martine-Tom
#2213671
Omdat die er niet bij stil staan dat het anders kan denk ik...
Heb ik tot 2 jaar geleden ook nooit gedaan, ik had 2 allergische katten, later 1 met verteringsproblemen en weer later werden het e 2 pancreas patienten waarvan 1 ook diabetes ontwikkelde.
Als ik eerder had geweten dat het anders kon had ik dat echt wel gedaan, maar ik wist het gewoon niet, voor een hond kende ik dan wel smuldier en pens enzo dus toen mijn hond ook darmklachten kreeg was die keus snel gemaakt en al zoekende kwam ik hier en zodoende kwam ik er achter dat het voor katten ook kon.

Je word zo doodgegooid met het feit dat brokken het walhalla zijn...dat geloof je gewoon, veel mensen kennen ook niet anders en waarom zou je aan de da twijfelen?
:-\
#2305017
Ik ben opgegroeid met allerlei huisdieren en vanaf dat ik op mezelf ging ook. Ik heb nooit geweten dat we eigenlijk zo bedrogen worden met de brok. De dalmaat die ik nu heb heb ik sinds 5 dec vorig jaar. Ik ben toen gaan googelen op wat zit er in een brok en toen ging er voor mij een wereld open en ik ben me er echt helemaal in gaan verdiepen.

Eén ding staat vast, er komt hier geen ene brok meer binnen. Voor onze hond heeft dat uitstekend uitgepakt en iedere maaltijd is een feest voor haar en wij hebben er ook lol om.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door