Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door schnueggerli
#2206952
Ik heb gisteren het vlees van SW binnen ben dus nu porties aan het maken.
Maar vind dat er veel vet aan zit  mijn toller Sparkle krijgt maar weinig en als er dan zoveel vet aan zit lijkt het me toch
dat hij te weinig krijgt?
vooral de geit en schaap
ik heb er heel veel vanaf gesneden
Wat vinden jullie??
Door Lizzy
#2206956
Teveel vet ben ik ook niet blij mee. Maar ja, wat is vet? Misschien even een foto maken van een portie vlees zodat we kunnen zien hoe vet het werkelijk is?
Door schnueggerli
#2207411
Ik zal morgen nog een foto maken van het vet wat ik heb afgesneden  ;)
Het vlees ligt al in porties in de vriezer dus een foto van het vlees gaat niet meer lukken
en voor dat ik weer aan vlees toe ben is het wel 3/4 maanden verder met een pupsel :)
Door signmodel
#2207507
volgende keer kan je beter lamssnippers bestellen, zijn minder vet. ik heb het ook eens bij een sw bestelling gehad, een beetje vet is prima maar kon van de 2 kg meer dan de helft weggooien. nou heb het in stukjes gesneden in de vriezer gedaan en als beloning gebruikt maar toch zonde.
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#2209062
signmodel schreef: volgende keer kan je beter lamssnippers bestellen, zijn minder vet. ik heb het ook eens bij een sw bestelling gehad, een beetje vet is prima maar kon van de 2 kg meer dan de helft weggooien. nou heb het in stukjes gesneden in de vriezer gedaan en als beloning gebruikt maar toch zonde.
Zo schiet de kilo prijs flink de lucht in, balen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door