Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#2203330
Ben helemaal in de gloria dat al m'n pups bij de nieuwe baasjes KVV gevoerd zullen krijgen en dacht kom ik mail die fabrikant eens om te vragen of hij nog iets leuks heeft voor de nieuwe eigenaren.
Eerst kreeg ik een mail met de vraag waar ik de kvv kocht in DL of in NL. Aangezien we dichtbij de grens wonen haal ik het gewoon in NL. Dichtsbijzijnde punt waar ik het in DL zou kunnen krijgen is 1000km verder op.
En dan komt het, ik kan puppiepakketten krijgen mits ik de namen en adressen van alle nieuwe eigenaren doorgeef. Dat ben ik dus niet van plan en heb dit in een mail aan de fabrikant kenbaar gemaakt.
Het antwoord was dat hij dit moest weten omdat hij anders problemen zou krijgen met de belastingdienst. Ligt het nou aan mij, ik geloof er geen bal van.
Volgende nest gaat op een ander merk!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2203356
;D  Nee, daar geloof ik ook niets van.  :P  Maar ik ken er ook wel niets van...  :-X

Ik zou hem dat wel eens mailen, dat het volgend nest dan maar op een ander merk gaat. Srr, zou het niet kunnen laten in jouw geval.  Kan hij er nog wat uit leren.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2203358
Laat ik nu een telg zijn uit een grote belastingfamilie.
Hij had het gewoon op mijn kennel kunnen boeken, heb hem dit gemaild en ook dat mijn enthousiasme voor dit merk een grote deuk heeft opgelopen en ik de pupkopers zal adviseren ook andere merken te gebruiken.
Ook dat brokfabrikanten gewoon pakketten afleveren zonder deze specifiek info.
Ik ben er klaar mee.
Door M.P
#2203589
[quote="MargaS"]
Ben helemaal in de gloria dat al m'n pups bij de nieuwe baasjes KVV gevoerd zullen krijgen en dacht kom ik mail die fabrikant eens om te vragen of hij nog iets leuks heeft voor de nieuwe eigenaren.
Eerst kreeg ik een mail met de vraag waar ik de kvv kocht in DL of in NL. Aangezien we dichtbij de grens wonen haal ik het gewoon in NL. Dichtsbijzijnde punt waar ik het in DL zou kunnen krijgen is 1000km verder op.
En dan komt het, ik kan puppiepakketten krijgen mits ik de namen en adressen van alle nieuwe eigenaren doorgeef. Dat ben ik dus niet van plan en heb dit in een mail aan de fabrikant kenbaar gemaakt.
Het antwoord was dat hij dit moest weten omdat hij anders problemen zou krijgen met de belastingdienst. Ligt het nou aan mij, ik geloof er geen bal van.
Volgende nest gaat op een ander merk!
[/quote]

dat doen verschillende fabrikanten , die sturen dan rechtstreeks een pakketje met foldertjes enz.. en een bonnetje voor wat gratis voeding. daar is niks mis mee!
zowel brokken als rauwvoer fabrikanten.
elke nieuwe klant die thuis komt krijgt een gratis rolletje mee en moeten hun gegevens invullen , dat word bij in de boekhouding gestoken , dat is zo.....  die dat niet wilt krijgt ook geen rolletje , ik moet het verantwoorden waar mijn gratis rolletjes naar toe gaan voor moest ik ooit controle krijgen...

geert
Door orinake
#2203639
[quote="MargaS"]
Ben helemaal in de gloria dat al m'n pups bij de nieuwe baasjes KVV gevoerd zullen krijgen en dacht kom ik mail die fabrikant eens om te vragen of hij nog iets leuks heeft voor de nieuwe eigenaren.
Eerst kreeg ik een mail met de vraag waar ik de kvv kocht in DL of in NL. Aangezien we dichtbij de grens wonen haal ik het gewoon in NL. Dichtsbijzijnde punt waar ik het in DL zou kunnen krijgen is 1000km verder op.
En dan komt het, ik kan puppiepakketten krijgen mits ik de namen en adressen van alle nieuwe eigenaren doorgeef. Dat ben ik dus niet van plan en heb dit in een mail aan de fabrikant kenbaar gemaakt.
Het antwoord was dat hij dit moest weten omdat hij anders problemen zou krijgen met de belastingdienst. Ligt het nou aan mij, ik geloof er geen bal van.
Volgende nest gaat op een ander merk!
[/quote]

Das dikke zever....
ik heb ook puppypakketjes (weliswaar brok aangezien geen van de eigenaars het ziet zitten KVV te geven...) maar ik heb nog bij geen enkele firma namen en adressen van eigenaars moeten doorgeven...
Dat is gewoon een uitvlucht zoeken om niets te moeten geven :p
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2203862
[quote="M.P"]
dat doen verschillende fabrikanten , die sturen dan rechtstreeks een pakketje met foldertjes enz.. en een bonnetje voor wat gratis voeding. daar is niks mis mee!
zowel brokken als rauwvoer fabrikanten.
elke nieuwe klant die thuis komt krijgt een gratis rolletje mee en moeten hun gegevens invullen , dat word bij in de boekhouding gestoken , dat is zo.....  die dat niet wilt krijgt ook geen rolletje , ik moet het verantwoorden waar mijn gratis rolletjes naar toe gaan voor moest ik ooit controle krijgen...

geert
[/quote]

Het gaat me niet om een rolletje voer, dat geef ik zelf wel mee. Het ging er puur om dat de fabrikant een leuke folder zou hebben of een kleine attentie om de pupkopers nog enthousiaster te maken.
Hij had het op mijn naam kunnen afboeken als fokker.
En de brokkenfabrikanten vragen verder nergens naar en komen hun leuke pakketten zelfs bij me thuis afleveren terwijl ze weten dat ik het zelf niet voer.
Ook die hebben een boekhouding
Er is ook nog een wet op de privegie! Vind het gewoon not done om gegevens door te geven.
Door M.P
#2203999
ik heb daar allemaal geen problemen mee , alsof dat ze je ik weet niet wat zouden aandoen?

maar ja , er zijn al mensen geweest die bij mij komen en geen gegevens wilden invullen voor een gratis rolletje of klantenkaart op naam , dan zeg ik gewoon dat hij of zij een mens is die zelf niet te vertrouwen is en die komen de volgende keer niet meer, ik draai daar geen doekjes rond.
van dat raar volk moet ik niet.
die bij mij een pupje nemen krijgen voor bijna een  maand eten mee , zelfs toen ik nog geen voeding verdeelde , puppy pakketjes heb ik nooit aangevraagd voor mijn pups  , wel heb ik het gedaan voor mijn eerste hond , dat was toen duck en pedigree , heb toen mijn gegevens doorgegeven en 14 dagen erna stak er een grote enveloppe in de brievenbus met bonnen enz...

geert
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door