Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mevroi Kruim
#2201425
Ja, en voor mezelf. En ik heb er wel interessante resultaten van gezien. Je moet wel weten wat je doet qua voorschrijven en niet maar lukraak wat doen.
Door Limpy
#2201622
Limpy heeft wel eens gemengde bloesems v/d da voorgeschreven gehad, ook met goed resultaat.
Voor accuute stress geef ik wel eens kort de bach rescue, samenstellen laat ik ook liever aan expert over.
Door *Flip*
#2201634
de bach rescue heb ik ook, voor als meneer in de auto moet. Normaal ligt Flip te hijgen en bibberen als een overhitte rond hond in een glas bubbels, na de bach rescue niet. Op zijn gemak was hij zeker nog niet hoor, maar de stress leek zeker gehalveerd.
Door beesteboelmona
#2201666
Ja ik doe een studie waar het een van de vakken is.
En ik heb het enkele maanden geleden toegepast op een van mijn eigen katten die erg veel moeite had met het accepteren van de hond. (kat is behoorlijk jaloers)
Door *Yvje*
#2202010
Ok, bijzonder, ik ben toevallig gister zelf naar mijn sensitherapeut geweest en heb voor mezelf ook Bach meegekregen,
vandaag heeft ze Izzy gemeten en die heeft chicorei nodig en gorse en de rescue.
Heel apart, want totaal niet wat ik gedacht had naar aanvang al het lezen op google !
Toch maar goed dat je het idd samen laat stellen door iemand die er verstand van heeft.
Morgen krijg ik het, ik ben erg benieuwd of ze zich beter gaat voelen !
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door