Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Moos
#219857
Ik was laatst met Moos bij de da. Toen hij nog brokken kreeg heeft hij vrij snel een redelijk slecht gebit ontwikkeld. Dat stond ook in de computer bij de da.

Toen ik bijna een jaar geleden met de Hills anti-gruis brokken wilde stoppen mocht dat na wat discussie, maar dan moest ik hem absoluut andere BROKKEN gaan geven, geen vers, vanwege zijn gebit....
Ik nog uitleggen dat vers geen blikvoer was, maar volgens haar maakte dat geen verschil.

Maar goed, ik dus wel over gegaan op vers, en nu een jaar later was ik er weer eens. De da kijkt naar Moos' tanden en zegt niks. Dus ik even vragen, heel gemeen: en???
'Ja, zegt ze, ziet er prima uit"

En dat klopt ook, mooie witte tanden, zonder brokken, haha.

Maar ze vindt nog steeds dat ik beter brokken kan geven........( dat lijkt me ook heel slim met zijn gruisverleden ??? >:()
Door Moos
#219869
[quote="Lizzy"]
Gnagnagna!!! Wel jammer dat ze zich (ook naar aanleiding van dit 'voorval') niet eens verdiept in jouw manier van voeren...... :(
[/quote]

Inderdaad ja. En het is zo'n vreselijk aardig mens. Ook onwijs lief een zacht met de beestjes. Het lijkt af en toe bijna alsof ze gehersenspoeld zijn door Hills.....
Door casangio
#220839
[quote="Moos"]


Maar ze vindt nog steeds dat ik beter brokken kan geven........( dat lijkt me ook heel slim met zijn gruisverleden ??? >:()
[/quote]

Wat een stoicijn!!!!!!!! Net zoals diegene die ik laatst had!!! Bah!!!!!
Door avalon
#226145
Mijn DA zegt er eingelijk niet zo veel van. Hij weet ook dat mijn honden al 2 jaar geen brok meer gegeten hebben. Het enige wat hij wel eens zegt is dat ik een te goed kosthuis voor ze ben :-[. Hoewel ik nu best tevreden ben over het postuur van mijn honden. Ben benieuwd wat hij over 4 weken zegt, bij de puppy enting.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#226550
1 van mijn pups gaat naar een familie waarvan de schoonzoon DA is. Gisteren had hij geen tijd,maar de volgende keer komt ie mee.Oh,wat zal dat een discussie worden,of is hij het er wel mee eens.Afwachten dus ;D ;D :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#226551
[quote="Unique"]
1 van mijn pups gaat naar een familie waarvan de schoonzoon DA is. Gisteren had hij geen tijd,maar de volgende keer komt ie mee.Oh,wat zal dat een discussie worden,of is hij het er wel mee eens.Afwachten dus ;D ;D :D
[/quote]

Ik vraag me af wat zo'n schoonzoon/DA moet zeggen als daar 2 stralende puppies liggen. ::) Ik denk dat er weinig te discusiëren valt.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#226554
[quote="Angelique"]
Ik vraag me af wat zo'n schoonzoon/DA moet zeggen als daar 2 stralende puppies liggen. ::) Ik denk dat er weinig te discusiëren valt.
[/quote]

Misschien praat hij zijn schoonmoeder wel om,om toch brok te geven ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#226555
[quote="Unique"]
Misschien praat hij zijn schoonmoeder wel om,om toch brok te geven ::) ::)
[/quote]

Tja, dat zou triest zijn, maar daar doe je niets aan. Misschien dat de megabrokkendrollen die de hond dan na een paar dagen gaat leggen ipv de kvv-drullekes die ze nu produceren zo iemand direkt aan het denken zetten.
Met een beetje mazzel, wil puppie helemaal geen brokken vreten. ::) ;D
Door jolly64
#228186
Het lijkt wel of de dierenartsen betaald worden door de brokken fabrikanten ;D
Anders hoeven de hondjes niet zo vaak meer naar de dierenarts ;)
Hihihihi ze blijven tegen vers hoor :-\
Mijn dierenarts beweerd dat mijn hond tandsteen heeft door het verse voer >:(
Nou weten eij gelukkig wel beter :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door