Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2196042
Sinds een aantal dagen verliest Ivan bloed uit zijn piemeltje. Althans ik zie een paar rood/bruine druppels op de grond liggen..
Ik denk dat het zijn prostaat is (oudere intacte reu), maar laat het morgen toch voor de zekerheid checken.
Om 11.30 de afspraak.
De assistente begon al over castratie, maar dat wil ik liever niet....
Ik las hier dat je het ook heel goed homeopatisch op kan lossen met.. zaagblad nog wat (kom er effe niet op)
Maar goed, eerst maar kijken wat het is.
Duimen jullie dat het iets relatiefs onschuldig en makkelijk te verhelpen is? :(
Maak me best zorgen...
Laatst gewijzigd door Irish op vr 01 jun 2012, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#2196128
Hitam schreef: Dwergzaagpalm ;) oftewel Sabal serrulata. Werkt over het algemeen prima. Zijn er loopse teven in de buurt?
Niet dat ik weet.
Heeft wel een tijdje slecht gegeten, maar is nu weer over.
Heeftie paar maanden geleden ook gehad, dus zou kunnen dat er een loops teefje in de buurt is.
#2196295
Ik wil Ivan liever ook niet castreren.. tis al zo'n onzeker manneke.
Mocht het zijn prostaat zijn dan ga ik ook eerst met de tips hier aan de gang!
En er is nog iets wat ik hem echt niet met geven toch ypro.. nog wat? is dat die hormonenkuur?
#2197185
Het is waarschijnlijk inderdaad zijn prostaat. Hij was niet extreem vergroot, maar wel verhard. Ze hadden het over (chemisch) castreren, maar heb aangegeven het eerst homeopatisch op te willen lossen.
Dus ik ga nu naar de Tuinen voor pompoenpitolie en zaagbladpalm.
Moet ik specifiek nog ergens op letten, bepaald merk?
#2197226
Ik koop altijd bij de drogist Prostavit van Bional. Hier was een zwaar vergrootte prostaat binnen een half jaar weer terug naar een normale prostaat.
Maar volgens mij is het gewoon de combi pompoetpit olie en zaagbladpalm die het doet dus een ander merk zou ook moeten werken.
#2197248
Irish schreef: Het is waarschijnlijk inderdaad zijn prostaat. Hij was niet extreem vergroot, maar wel verhard. Ze hadden het over (chemisch) castreren, maar heb aangegeven het eerst homeopatisch op te willen lossen.
Dus ik ga nu naar de Tuinen voor pompoenpitolie en zaagbladpalm.
Moet ik specifiek nog ergens op letten, bepaald merk?
ik heb het merk van de tuinen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door