Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nienk
#2194378
ik heb hier nog een stuk of 15 pilletjes dexamethason en een klein flesje meloxicam liggen. Beide ongeveer een jaar geleden door DA voorgeschreven aan Reus, maar nog niet over datum.

als iemand het toevallig kan gebruiken, dan stuur ik het tegen verzendkosten naar je op!

(geplaatst met toestemming Lizzy)
Door nienk
#2195216
[quote="Irish"]
Ik heb wel interesse in de Meloxicam. Of wil je het in een keer kwijt?
[/quote]

nee hoor, mag ook apart. heb je wel een lopend recept er voor? ehm, ik bedoel, heeft een dierenarts het voorgeschreven en loopt die behandeling nog? (even voor de zekerheid.)
Door Irish
#2195232
nienk schreef: nee hoor, mag ook apart. heb je wel een lopend recept er voor? ehm, ik bedoel, heeft een dierenarts het voorgeschreven en loopt die behandeling nog? (even voor de zekerheid.)
Het is niet voor mijn woefs, maar een klant van mij haar hond is in september geopereerd aan de kruisband en krijgt meloxicam als pijnstilling :)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2196093
Hee, passen jullie hier wel een beetje mee op! :o :o :o Vooral die dexamethason moet je niet zomaar geven. >:( >:(
En de twee zeker niet combineren!
@gozer: dexa is gevaarlijk bij een hond met pancreatitis.
Door nienk
#2196100
Hitam schreef: Hee, passen jullie hier wel een beetje mee op! :o :o :o Vooral die dexamethason moet je niet zomaar geven. >:( >:(
En de twee zeker niet combineren!
@gozer: dexa is gevaarlijk bij een hond met pancreatitis.
hmm misschien zie ik toch maar af van het weg geven. ik had bedacht dat het geven van de medicijnen de verantwoordelijkheid van de ontvanger was, maar ik geloof dat ik het toch wel een beetje risico vol vind.
Door gozer
#2196187
Dat weet ik heel goed hoor!
Mijn vraag was niet voor mezelf maar voor de buurvrouw met een hondje die het al vier jaar gebruikt.
Zij is alleenstaand, zit in de bijstand en heeft het financieel gewoon heel erg zwaar.
Maar snap als je het niet zit zitten hoor, je mag mijn buurvrouw ook bellen om het na te vragen.
Wil je haar nummer dan stuur maar een prive berichtje.
Door Lizzy
#2198403
Wij hebben het hier over gehad, achter de schermen. En we gaan er vanuit dat hier op het forum niet de eerste beste zolen zitten die zonder advies prednison aan hun huisdier geven. Maar er staan genoeg huisdieren, door de DA voorgeschreven, op pred en meloxicam en die zijn met zo'n aanbod weer geholpen.

Je moet maar kijken Nienk, of je het topic nog op het forum wil laten staan. Zo niet, stuur mij even een PB, dan haal ik het topic weg.
Door nienk
#2199231
nou ik wil het nog steeds wel aan iemand geven, maar liever niet aan derden. dus wel aan iemand hier op het forum die het direct voor zijn eigen dieren kan gebruiken (of bijvoorbeeld in een asiel ofzo), maar als het via via word, dat vind ik een beetje te risicovol.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door