Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Chateau de vareilles
#2189726
Hallo allemaal, een kleine vraag. Mijn hond is erg gestressed als we op vakantie gaan, hij dus ook mee. Nu is het zo dat hij dan een erg moeilijke eter wordt door de stress, normaal geef ik barf. Kan ik dan voor een weekje kkv geven? Ik denk dat hij dit wel wil eten namelijk.

Graag hoor ik van jullie, groetjes de weimaraner Jimmy.
Door nienk
#2189773
kvv is prima hoor, voor dat weekje.

zou hem wel van te voren er aan laten wennen, dat je weet welk merk/smaak  je moet mee nemen.
Door Chateau de vareilles
#2190826
Dank jullie wel, alleen woon ik in Frankrijk waar geen kkv te koop is, althans ik heb het niet gevonden. Ik ga naar nederland op vakantie dus daar koop ik dan kkv.
Door nienk
#2190947
Chateau de vareilles schreef: Dank jullie wel, alleen woon ik in Frankrijk waar geen kkv te koop is, althans ik heb het niet gevonden. Ik ga naar nederland op vakantie dus daar koop ik dan kkv.
oow ok. nou dan moet het wel goed komen!
Door Elvira
#2192717
Ik geef normaal BARF, maar op vakantie KVV, het is makkelijker mee te nemen  (er gaat meer KVV in een koelbox dan botten e.d. omdat je dan veel lose ruimte hebt). Bovendien at Zingaro op vreemde plaatsen niet zo goed en ging kvv er makkelijker in. Nelson heeft eigenlijk altijd KVV op vakantie gehad, omdat ik dat voor Zingaro mee nam. Ik heb wel eens kippenpoten gekocht omdat ik vergeten was eten uit de vriezer te halen.
Door jara
#2192765
In NL heb je dan niet zoveel problemen om KVV te krijgen, moet wel goed komen dus.

Heb ik hier de aanmelding van een Weim gemist op BP ::) :)
Laatst gewijzigd door jara op ma 12 dec 2011, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door