Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door nicolioo
#2192331
Ik heb net een lading vlees gehaald bij Sarah, mooie spulletjes!  En ik zag daar een enorme hoeveelheid pootjes liggen en dacht die wil ik ook.
Ben lust ze rauw ben ik achter gekomen maar niet echt van harte, dus dan doe ik over deze 5 kg al snel een jaar :biggrin2:

Ik heb geen schuur en geen droogmachine en dacht hup in de over op 100 graden lukt ook vast.

maar jeeeeeeeeeeeeeeee wat een stank, weet iemand een andere goede oplossing of anders iemand die ze over wil nemen (Gouda)?
Door TMG1961
#2192409
In de oven bij 100 graden is veel te heet. Maximaal 70 graden, liefst nog wat lager. Denk dat ze wel mooi crispy gebakken zijn, maar of ze nog echt geschikte barfsnacks zijn?
Gebruikersavatar
Door nova
#2200047
Misschien is er iemand in jouw omgeving die  ze voor je wil drogen ,óf die je  eenmalig een drogertje wil lenen  ;)
Overigens denk ik dat  de 'stank' aan de temp. ligt.
Ik droog ook, ruik ket wel, maar kan niet over stank spreken
Door Nynke
#2203649
je kunt van mij wel een droogmachine lenen meis, maar hij moet wel binnen staan, anders haalt hij de droogtemperatuur niet  :-\  onder de afzuiger in de keuken ruik je het praktisch niet  :)

Als je hem wilt lenen moet je effies een peebeetje sturen  :) :) 
Gebruikersavatar
Door nicolioo
#2204442
Lief van je Nynke,

jij staat ook altijd voor iedereen klaar he!  Maar heb besloten er gewoon elke keer een stuk of 5 uit te halen (zitten los van elkaar ingevroren dus makkelijk) en dat moeten ze dan maar gewoon zo eten , gelukkig gaat dat goed.
Door Nynke
#2205936
[quote="nicolioo"]
Lief van je Nynke,

jij staat ook altijd voor iedereen klaar he!  Maar heb besloten er gewoon elke keer een stuk of 5 uit te halen (zitten los van elkaar ingevroren dus makkelijk) en dat moeten ze dan maar gewoon zo eten , gelukkig gaat dat goed.


[/quote]

Geen probleem meis !!  ;) Ik heb 3 Severin-droogmachines :biggrin2: en ik gebruik ze bijna nooit  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door