Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#218849
hoezo heeft je hond het???

ik zou het ook wel graag willen weten ashley de pup die al naar dr baasjes is gegaan,
heeft elke keer dat ze tot nu toe in de auto zat gespuugt :'(
Door Jacqueline74
#218856
Ja daar heeft Cujo last van vooral als we langer dan 10 minuten moeten rijden. Soms moet hij gewoon even in de auto en tja dan wil je hem niet elke keer ziek maken. Als hij niet in de auto mee hoeft dan doen we het ook niet. Dus vandaar dat ik me afvraag of er iets voor is.

Jacqueline
Door K@rin
#218857
danielle1980 schreef: hoezo heeft je hond het???

ik zou het ook wel graag willen weten ashley de pup die al naar dr baasjes is gegaan,
heeft elke keer dat ze tot nu toe in de auto zat gespuugt :'(
Toch alleen toen ze opgehaald werd ..............
en dat was na 1,5 uur rijden ........
Door Lizzy
#218862
Gember is een goed middel tegen reisziekte.

Er zijn ook wat homeopathische middelen maar daarvoor moet je toch kijken wat het best past.

Overigens: sommige honden worden heel erg wagen-ziek wanneer er gerookt wordt in de auto. Dus: beslist niet roken en goed ventileren.
Door Lizzy
#218903
[quote="yalla"]
Primatur werkt ook bij honden :)
[/quote]

Ja, maar Primatour kan wel bijwerkingen hebben (zoals dufheid, slaperigheid, duizeligheid, misselijkheid, droge keel, Parkinsonachtige verschijnselen, maag en darmstoornissen, gezichtsvermogenstoornissen).
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 06 dec 2004, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#218906
[quote="JaDi74"]
Koop ik deze dan gewoon bij de drogist?
[/quote]

Meer kans maak je bij De Tuinen en Reformwinkel en homeopatheek (naast Rinck, Het Huis in het Stadshart) van het merk Vitotaal of Akropharma.
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 06 dec 2004, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jacqueline74
#218909
Lizzy schreef: Ja, maar Primatour kan wel bijwerkingen hebben (zoals dufheid, slaperigheid, duizeligheid, misselijkheid, droge keel, Parkinsonachtige verschijnselen, maag en darmstoornissen, gezichtsvermogenstoornissen).
Nee bedankt, ik ga eerst wel gember tabletten proberen. Kan je die dan vlak voor het weggaan geven of moet daar langer tussen zitten?
Door danielle1980
#218910
Karin & Pyrs schreef: Toch alleen toen ze opgehaald werd ..............
en dat was na 1,5 uur rijden ........
ook de keren dat ze bij ons in de auto zat heeft ze gespuugt,
ookal was t 10 min.
Door danielle1980
#218911
JaDi74 schreef: Ja daar heeft Cujo last van vooral als we langer dan 10 minuten moeten rijden. Soms moet hij gewoon even in de auto en tja dan wil je hem niet elke keer ziek maken. Als hij niet in de auto mee hoeft dan doen we het ook niet. Dus vandaar dat ik me afvraag of er iets voor is.

Jacqueline
ah wat erg :(
arme cujo dat is echt niet leuk voor m :(
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door