Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2188904
vanaalst schreef: ;D ;D
zit het los in de pens, of aan de pens vast?
Zit er wel voor een groot deel aan vast.
nienk schreef: lijkt mij iets van een gezwel of maagzweer ofzo? ziet de rest van de pens (waar dit niet aan vast zit) er gewoon uit?
Ja daar zie je niks aan Ik sneed hem doormidden en daar zat dat eh rode iets...
#2188917
Lizzy schreef: Oh blek! Ik zou het zelf wegkieperen. Een lamspensje meer of minder: ik zou het risico niet nemen dit te voeren.
Ik denk het ook. Ik weet alleen niet hoe lang een stuk lamsrib goed blijft in de koelkast? Daarom had ik mijn pens voor een groot deel ontdooid (die verdeel ik dan over kleinere zakjes om in te vriezen) Anders die ook maar weggooien.


Maar wat zou het nou zijn? Een maagzweer / tumor / geboorteafwijking ? Zou hem bijna naar een dierenarts brengen om te vragen...  Het stonk niet (voor zover je dat bij pens kan zeggen)
#2188941
Angelique schreef: Dat rooie ding?.....stukje milt.
Lijkt mij ook. Beetje door de mangel gehaald, maar toch. Vooral op de eerste foto zie je links nog de paarsachtige buitenkant om het donkerrode heen. Wel een flinke milt trouwens, voor een lamspens, en zulke bloederige draden trekt ie bij mij ook nooit. Maar als ie aan de buitenkant van de pens zat (dus de gladde kant), dan denk ik ook dat het de milt is.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 08 dec 2011, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door