Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2187884
Vandaag m'n eerste groene smoothie gemaakt. Toch nog een kleine aarzeling voor de eerste slok, maar het viel reuze mee. Durf zelfs wel te zeggen dat ik het lekker vind.  ;D

Volgens mij heb ik er een nieuwe eetgewoonte bij.  :)

Meteen een goed excuus om naar een nieuwe blender te kijken; de huidige stort bijna in van ellende. Teveel groentenmix gemaakt.  8)


Afbeelding





Maken jullie ook wel eens groene smoothies? Zo ja, wat is dan je lekkerste of apartste recept?  :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2187897
;D ;D ;D



Halve zak gewassen spinazie, 1 banaan, 1 appel + 1 peer (beiden zonder klokhuis maar wel met schil) en een halve liter water.

Denk dat ik de banaan de volgende keer halveer, ben niet zo van de overheersende bananensmaak.

Ik wil het eigenlijk als ontbijt gaan drinken maar durfde er niet 's ochtends vroeg voor de eerste keer mee te beginnen.  ;D  Valt reuze mee dus m'n ontbijtje voor morgen staat klaar.  ;)
Door Deesje
#2187933
wat ook erg lekker is:

postelein (spinazie kan ook) met banaan en vers geperst sinaasappelsap

andijvie met grapefruit, water en druiven

of (niet groen maar wel lekker)
avocado, 3/4 dadels, bosje munt, aanvullen met sinaasappelsap naar wens
Door Irish
#2187935
Hier ook een groene smoothie drinker :)
Laatst dronk ik zo'n glaasje op me werk en mensen keken me echt vergiftigd aan ''wat is dat??'' ''is het lekker?'' en vervolgens met aarzeling... ''mag ik proeven?'' en tot nu toe 100% score die het ook lekker vinden  :biggrin2:
Door Deesje
#2187940
ik doe het nu al anderhalf jaar en de meeste mensen in de kantine op het werk weten het wel, maar ik leg nog steeds bijna dagleijks uit wat het is, wat erin zit en dat ik inderdaad geen melk drink of boterham eet.. dat het voedzaam genoeg is en dat ik niet zomaar omval nee...
Door K&D
#2187964
van Smurfensnot?  :D

Ik ben ook wel benieuwd wat lekkere combinaties zijn. Ik ben op zich wel dol op groentesapjes. Maar die zijn altijd rood van de tomaat.
Door Deesje
#2187977
victoria boutenko heeft wat recepten in haar boek... verder is her en der ook wel iets te vinden maar moet je vaak ook gewoon 'iets' proberen.. het kan bijna niet fout gaan  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door