Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#2185018
Ik schrok mij vanmiddag dood van Beau was aan het knuffelen en aaien en voelde een hele grote bult in zijn oksel mijn hand kon er helemaal omheen.
Eerst even naar mijn steun en toeverlaat Jonomo die heeft ook even gevoeld en zij dat het wel zacht aanvoelde dus geen harde knobbels, toen toch maar naar Erwin gebeld en ik kon gelijk terecht.
Hij heeft het gevoeld en heeft niet aangeprikt om dat het toch wel om een ontsteking gaat en je dat dan alleen maar activeerd.
Erwin zei dat Beau daar 100 mee kon worden maar vertelde er ook bij dat het kon gaan groeien, hij dacht ook even aan een gescheurd spiertje en dat daar dan een vochtophoping kon zitten. Als het een vochtophoping is verdwijnt het wel anders kan het gaan groeien.
Dan moet ik natuurlijk weer terug, maar dan wordt het geen kleine ingreep want het schijnt nogal verweven te zitten, hij zij je moet niet denken dat ik er een knikker uit ga halen,  het is veel en veel groter en zit aan heel veel dingen vast.
Heb het ook even over Deja haar zwarte ontlasting gehad en hij zij ook dat is een verbloeding geweest, luister naar je hond en geef geen vis meer.
Dus dat doen we dan maar.
Ik hoop dat Beau z'n gezwel niet gaat groeien.
Door BAC
#2185024
Wt fijn toch zon goede DA in je buurt, en wat zal je geschrokken zijn.
Geen vis meer dus, hoe simpel kan het zijn :biggrin2:
beterschap en sterkte, ik hoop dat die bult snel weg trekt, bulten zijn niet leuk!
Door deja
#2185033
Er word niets aan gedaan of het trekt vanzelf weg of het word groter of het blijft zoals het is, dus afwachten maar.
Laatst gewijzigd door deja op zo 04 dec 2011, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door deja
#2185090
Ik weet eigenlijk ook niet goed hoe het zit hij dacht aan een gescheurd spiertje wat dan vochtophoping geeft, in dat geval verdwijnt de bult wss vanzelf.
Als het vet is kan het verder gaan groeien, maar hoop eigenlijk niet dat dat gebeurd, eigenlijk kon Erwin natuurlijk er ook niet inkijken maar hij verzekerde mij dat de hond er oud mee kon worden. Dus vertrouw ik daar maar op.
Door deja
#2202434
deja schreef: Nou ik had ook gedacht dat dat wel ging gebeuren, maar Edwin zei daar activeer je de boel alleen maar mee dat ga ik beslist nu niet doen.
De bult van Beau wat toch een behoorlijke hand vol was is helemaal verdwenen, het is toch waarschijnlijk vocht geweest.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door