Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sir cumin
#218357
Hoi,

Ik val meteen met de deur in huis en zou graag willen weten of iemand in de buurt van Hilversum/'t Gooi bibi voert en waar
hij/zij het dan wel haalt? Dichtsbijzijnd adres is Nieuwegein maar dat adres is telefonisch gewoon niet te bereiken en kan daar dus niet van op aan.
Is er dichtbij misschien een alternatief??

groetjes,

Marco
Door yalla
#218422
Is voor Hilversum het dichtsbijzijnde adres Nieuwegein? Dat lijkt me sterk. Kijk eens op de web site van BIBI?
Door Peet
#219028
Hai,

Ik geef idd af en toe Bibi, maar ik regel het via een vriendin van mij die in Barendrecht woont en het dus in Hoogvliet voor mij meeneemt.

Ik heb het dus nog nooit van die meneer uit Nieuwegein gehaald (krijg ook geen contact ::)).

Maar ik doe ook vaak mee met anderen met Carnibest. Dan koop je voor het kortingstarief, want met een stel samen ben je al gauw over de 120 kilo.

Zet anders een oproepje (hier) wie er binnenkort Bibi gaat halen en kijk dan of je mee kunt doen. ;)
Laatst gewijzigd door Peet op ma 06 dec 2004, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kefraya
#219126
[quote="Peet"]

Ik heb het dus nog nooit van die meneer uit Nieuwegein gehaald (krijg ook geen contact ::)).

[/quote]

Ook mij is het niet gelukt in kontakt te komen met Nieuwegein, dus ik ben aan Bandit gegaan.
Niet echt een aanbeveling voor Bibi dus, dit Nieuwegeinse adres >:(
Door yalla
#219154
Ik zal jullie ervaringen aan BIBI doorgeven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door