Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Els77
#2181928
In Medisch heb ik een topic over Joy haar hartproblemen.
Heeft iemand ervaring met acupunctuur, osteopathie of een andere alternatieve geneeswijze in combinatie met hartproblemen?
Of weet iemand een acupuncturist of osteopaat in de omgeving Tiel waar ik eens kan informeren?
Ik hoor het graag. Wellicht kunnen zij iets voor Joy en haar hartritmestoornis betekenen.
Door sella
#2181945
Osteopathie heb ik al gebruikt voor 2 honden en 2 mensen en daar zijn wij heel tevree mee. Acupunctuur 2 honden en 1 mens en das ook goed
Door Lizzy
#2183842
Els77 schreef: In Medisch heb ik een topic over Joy haar hartproblemen.
Heeft iemand ervaring met acupunctuur, osteopathie of een andere alternatieve geneeswijze in combinatie met hartproblemen?
Of weet iemand een acupuncturist of osteopaat in de omgeving Tiel waar ik eens kan informeren?
Ik hoor het graag. Wellicht kunnen zij iets voor Joy en haar hartritmestoornis betekenen.
Je bedoeld specifiek of dat kan, osteopathie/acupunctuur, als je hond hartproblemen heeft? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik denk dat het geen probleem is maar dat is gevoelsmatig. Misschien kun je Tannetje Koning contacten.
Door Els77
#2184058
Hitam schreef: Osteopathie weet ik niet, maar acupunctuur kan wel wat met hartritmestoornissen. En homeopathie ook.
Oké, dat is goed om te horen!!
Mijn dierenarts heeft bloed geprikt om te onderzoeken op taurine en carnitine. Daar hebben we nog geen uitslag van.
Dr. Mandigers van de Wagenrenk komt op dit moment niet veel verder: daar kwam niets uit het bloedonderzoek en ook niet uit de echo.
Ik wacht eerst het bloedonderzoek van mijn eigen dierenarts af en ga me ondertussen eens verdiepen in homeopathie.
Heb je wellicht suggesties, Hitam?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door