Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#2179757
maar ze poepen zo slecht de laatste 3 dagen. Vorige week hebben ze wel buffelhuid liggen kluiven, vrijdag hebben ze een eendenvleugel gehad maar verder niet spetterend veel bot of zo. Zaterdag vuile pens, zondag hertenvlees, maandag ook met een scheutje olijfolie. Vanmorgen een canule microlax gegeven. Nou daar kwam wel wat duns maar nou niet om over naar huis te schrijven. Rosco ligt wel veel te r*ften.
Vandaag sardientjes in olie, schepje huttenkase en paar stukjes hertenvlees gegeven.
Tja, qua gewicht is het natuurlijk niet veel maar ik wil wel weer eens een lekker barfdrolletje zien. Ze voelen zich prima, doen niks geks, maar toch..
Morgen zal er toch wat moeten gebeuren anders ondernemen we andere actie.
Door tiny
#2180217
Ik twijfel of ze verstopt zitten door die buffelhuid of die eendenvleugel.
Rosco heeft gisteravond en vanochtend wat zachte ontlasting neergelegd. Tessa heeft 2 dagen geen ontlasting meer gehad.
Door nienk
#2180394
oh op die manier. wel merkwaardig dat ze het allebei hebben... hoe hebben ze op de buffelhuid geknaagt, netjes opgesopt? (hier werden het altijd een soort stinkende vaatlapjes tot er niks van overbleef) of misschien een groot stuk door geslikt?

tonen ze verder ziek of niet lekker? volgens mij heb ik hier eens gelezen dat je een verstopping echt wel merkt aan je hond, dat ze echt ziek en ellendig worden, overgeven, etc.

vandaag pens geven?
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2180865
Ik snap goed wat je bedoeld, als hier een van de meiden een dag overslaat ( of ik heb het gemist ), dan heb ik daar ook geen rust van en kijk het er haast uit !  :biggrin2:
Maar als zoals Nynke al zegt, ze geen drang hebben, niet staan te rekken of dat ze smekken( misselijk), zal het best meevallen...
Sommige vleessoorten geven bijzonder weinig afval en dat het nu wat dun is is ook begrijpelijk, want wat je hebt gegeven is redelijk laxerend.
Mijn motto is, er gaat elke dag het nodige in, dus er moet dagelijk ook wat uitkomen, al is het maar een klein hoopje met Barf... maar soms gaat die vlieger niet op !!
Door tiny
#2182211
Rosco gaat weer goed. Bij mij poept Tessa dus niet maar ik hoorde van Ruud dat ze 's middags wel poept >:( Hij dacht dat het alleen om Rosco ging >:(
Ben ik ongerust, heb ik er al microlax ingedaan, is het helemaal niet zo erg. :biggrin2:
Beter zo, maar wel een beetje dom. :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door