Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jantina
#2178702
Het moet niet gekker worden, maar onze Bas lijkt steeds beter mini beetjes KVV te verdragen ipv alleen gekookt vlees. Helemaal super vind ik het! Hij krijgt af en toe wat KVV die ik in huis heb voor Lizzy, maar ik moet voor hem een KVV hebben die enkel en alleen uit vlees bestaat en geen toevoeging heeft als groentem, rijst, vitaminepreparaten of wat dan ook. O ja, en dan ook nog in een diersoort als konijn, hert of eend.
Welk merk heeft dit? Alleen Tinlo? Wat dat is er nou net 1 waar hij niks aan vindt....
#2178723
misschien wordt tinlo leuker als je een paar smaakjes door elkaar mengt?

volgens mij is carnivoer ook zonder wat dan ook. die hebben een eend smaakje. heel mooi product ook, ik vind het beter (en Reus lekkerder) dan de tinlo-eend.

wat goed trouwens, dat hij kvv tegenwoordig in kleine hapjes kan hebben!! heb je enige idee waar dat nu door komt, dat het beter gaat?
#2178827
[quote="Lizzy"]
All Animal.
[/quote]

Lizzy, dit zijn gemalen hele prooidieren. Klinkt super, maar weet jij of de vachten/veren er ook door zitten? Zal dan wel he? Ik denk dat dat een beetje te veel van het goede is voor hem nog...
#2178835
[quote="nienk"]
misschien wordt tinlo leuker als je een paar smaakjes door elkaar mengt?

volgens mij is carnivoer ook zonder wat dan ook. die hebben een eend smaakje. heel mooi product ook, ik vind het beter (en Reus lekkerder) dan de tinlo-eend.

wat goed trouwens, dat hij kvv tegenwoordig in kleine hapjes kan hebben!! heb je enige idee waar dat nu door komt, dat het beter gaat?
[/quote]
We zijn met acupunctuur bezig. En ik zie niet op alle fronten verbetering, zelfs verslechtering, maar dit is dan wel weer typisch. 1 frummel rauw vlees was normaal direct diarree. En nu kwam hij er zelf om vragen, likte Lizzy haar bakje uit. Nou ja, dan mag hij het van mij proberen. En hij houdt keurige ontlasting. Alleen wordt hij weer wat jeukerig, en dat durf ik toe te schrijven aan al die additieven.
#2178852
[quote="Jantina"]
We zijn met acupunctuur bezig. En ik zie niet op alle fronten verbetering, zelfs verslechtering, maar dit is dan wel weer typisch. 1 frummel rauw vlees was normaal direct diarree. En nu kwam hij er zelf om vragen, likte Lizzy haar bakje uit. Nou ja, dan mag hij het van mij proberen. En hij houdt keurige ontlasting. Alleen wordt hij weer wat jeukerig, en dat durf ik toe te schrijven aan al die additieven.
[/quote]

nou hartstikke mooi! Reus kan ook enorm jeuk krijgen van toevoegingen, dus het zou kunnen. Bas eet toch maar 1 soort vlees? dan zou ik hem wel alleen vlees van die diersoort geven. en dus ook niet Lizzy haar bakje uit laten likken (als die ook andere dingen eet, neem aan van wel), want de jeuk kan misschien ook wel komen door een gevoeligheid voor een diersoort, toch?

allanimal zijn volgens mij inderdaad compleet gemalen beesten.
#2179489
[quote="Jantina"]
Zelf malen, da's een toer...............
[/quote]

Valt mee. Gewoon een menu maken voor een bepaalde periode (ik doe 4-6 weken: 3 kilo) en dan alles door de molen jassen. Daarna de boel goed roeren en gewenste dagporties van maken (hier tussen de 75 en 90 gram). De porties invriezen en klaar.
Door Lil
#2179554
[quote="koekje"]
Valt mee. Gewoon een menu maken voor een bepaalde periode (ik doe 4-6 weken: 3 kilo) en dan alles door de molen jassen. Daarna de boel goed roeren en gewenste dagporties van maken (hier tussen de 75 en 90 gram). De porties invriezen en klaar.
[/quote]

heb jij een elektrische molen die ook dingen als konijn en haas en zo aankan?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door