Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senadance
#2178276
een vriendin van mij krijgt aanstaande zaterdag een pup een king spaniel de cavalier
9 weken ...staat tot nu toe op het royale konijn en molk (??)
op mijn aanraden gaat hij dus over op vers.
Wat is jullie aanbeveling hoe de overgang te laten gaan?? het liefs zou ze dus bibi willen kopen.( is hier in Hoogvliet {dus dichtbij)


XX Sena
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2178297
Ze kan gewoon cold turkey overgaan op kvv.
Wij hebben een keer een pup in Brussel opgehaald van het vliegveld en onderweg naar huis al stukjes Energique gevoerd. Het ging allemaal zonder problemen.
Door Janie2
#2178337
Gewoon hopsakee alleen nog maar kvv of barf.
Is hier ook goed gegaan.
Mijn pup kreeg helft vd week brok, helft vd week kvv.
En die omschakelingen gingen ook altijd prima.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2178419
Bibi is prima. Ik ben met een pup altijd vrij simpel.....hallo pup, dit is je nieuwe huis en dit eet je voortaan. Cold turkey dus. Kan misschien een paar dagen wat mindere ontlasting opleveren, maar daar komt pup wel over heen. :)
Door senadance
#2178759
nou ze gaan ervoor hoor...gaan woensdag naar BIBI hoogvliet om alvast een voorraadje te halen...
nog tips voor de soort?? of gewoon bibi , mix of met rijst ./of kip???of maakt niet uit???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2179115
[quote="senadance"]
nou ze gaan ervoor hoor...gaan woensdag naar BIBI hoogvliet om alvast een voorraadje te halen...
nog tips voor de soort?? of gewoon bibi , mix of met rijst ./of kip???of maakt niet uit???

[/quote]

Er was er eentje met veel pens....een soort lightversie. Die zou ik voor puppekind niet nemen. De rest, lekker de verschillende soorten afwisselen.  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door