Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door cindy5409
#2170872
Onze teckel heeft een zak drop bemachtigd. En toen ik het ontdekte was de zak inmiddels leeg. Moet ik me nu ernstige zorgen maken en naar een dierenarts?? Hij heeft wel duidelijk last van z'n maag.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2170878
Drop stopt wel, dus de ontlasting zou weleens wat moeilijker kunnen gaan en zwarte drollen opleveren, ze gaan er meestal meer van drinken zeker na zoute drop. verder kan het niet zo gek veel kwaad, even goed in de gaten houden.
Hij kan natuurlijk ook misselijk worden en gaan spugen.
Door cindy5409
#2170881
Hij heeft dus net inderdaad flink gedronken om het er vervolgens weer uit te gooien. Gaan dus maar even goed opletten.
Door yvette_van_alert
#2170939
In drop zit vaak vrij veel zout wat tot problemen kan lijden en zoethout kan de hartslag enorm op stuwen. Ik zou  op het zakje kijken wat er precies in de drop zit. T ene dropje is het andere niet en de DA bellen voor advies
Door Migudu
#2172578
Is dit de oorzaak van zijn overlijden? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
In ieder geval, heel veel sterkte!

Gerda
Door yvette_van_alert
#2172772
Jeetje Gerda ik had het een niet met het ander in verband gelegd. Geen idee of dit de zelfde hond is en de overlijdens oorzaak is.
Door Migudu
#2173107
In het overlijdenstopic wordt de naam van een teckel genoemd, en de naam van de TS klopte ook, dus ik dacht dat het dezelfde hond moest zijn.

Gerda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door