Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2174146
Ik kreeg gisteren in de dierenwinkel een paar verschillende pakje Natures menu mee. Bij thuiskomst keek ik naar de samenstelling zit er 48 % groente in en dat noemen ze kompleet voer voor honden.
Lijkt mij dus geen goed KVV als je dat enkel zou voeren. Ik geef het bu in kleine porties erbij inplaats van groente komt het toch nog op :)
Gebruikersavatar
Door Thea
#2174234
[quote="Angelique"]
Kwam dat uit de vriezer, of is dat die gestoomde hap?
[/quote]

Uit de vriezer. Zijn zakken van 1 kilo maar ze hadden kleine pakjes van 300 gram om te proberen. Ik heb ook in die winkel gewerkt dus kreeg 4 verschillende kleine pakjes mee.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2174795
[quote="Meike en Daisy"]
Enorm veel groente he? En dan ook nog minimaal 15% rijst. Haha je kunt het inderdaad beter als groentenmix voeren :-)
[/quote]
Doe ik nu ook want de hoeveelheid vlees is echt weinig en er staat niets over bot bij.
Maar hun durfen dat dan kompleet te noemen, dat zou toch niet kunnen. Ik ben natuurlijk een beginner, maar zelfs ik snap dat het niet echt kompleet is.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2175316
[quote="Thea"]
Doe ik nu ook want de hoeveelheid vlees is echt weinig en er staat niets over bot bij.
Maar hun durfen dat dan kompleet te noemen, dat zou toch niet kunnen. Ik ben natuurlijk een beginner, maar zelfs ik snap dat het niet echt kompleet is.
[/quote]

Je kunt een enkelvoudig stuk vlees nog compleet maken, door er een stevige premix bij te geven. Als dat het geval is dan kun je het dus compleet noemen, maar compleet op de BARFmanier..dus door variätie en de ingrediënten in de juiste vehroudingen in bij dit product dus geen sprake.
Lijkt me dat je er ook erg veel van moet voeren als het bijna voor de helft uit groenten bestaat. :-\ 
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2175465
Precies, volgens mij mogen ze zowat alles comoleet noemen, met een goede premix. Er zit alleen in de kipvariant wat bot, maar ze hebben allemaal calciumsupplement.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door