Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2173363
Thorgal heeft dit lijstje bepaalt wat hij het lekkerste vind  :)

1. Haaksbarf konijn/ Tinlo Konijn
2. Haaksbarf eend/ Tinlo eend
3. Haaksbarf kip
4. Tinlo Kip
5. Tinlo Natuurlijk
6. Haaksbarf zalm
7. Carnibest lam
8. Haaksbarf rund, eet ie alleen gemengd met zalm of kip
9. Tinlo makreel, eet ie helemaal niet
#2173446
hij eet nu 200 gram per dag in 4 keer.
Carnibest ga ik laten vervallen want als ik hem een portie van 50 gram geef doet ie er 1 of 2 uur over.
en de rest gaat meteen op of binnen het kwartier

Ik ga nu groter inkopen en dit zal dan richtlijn worden van het 4 wekelijkse menu worden.

Haaksbarf plus/minus 1275gr konijn, 1275gr eend, 1275gr kip, 1275gr rund, 500 gr zalm

en om de maand dan Tinlo plus/minus 1275gr konijn, 1275gr eend, 1275gr kip, 1275gr natuur, 500 gr zalm

doe ik hier goed aan of moet ik meer zalm geven.
Laatst gewijzigd door Mainecoonowner op wo 23 nov 2011, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door MMariaL
#2190706
Limpy schreef: Stickers of markeerstift bied soelaas in zulke situatie´s....
Mijn neus werkt gelukkig ook goed, die vis ruik je wel.. Ben erachter dat hij alle visdingen niet lust, ik had zalm en makreel, en dat zijn de enigste die hier niet gegeten worden, en de enige die over zijn nu. Ik zie het ook aan de kleur, die met vis zijn wat bruiner rood en die met alleen vlees meer felrood.

Vandaag viel me trouwens nog iets anders op... Het verschonen van de kattenbak was er deze week een beetje bij ingeschoten, maar bij het nu verschonen na bijna een week rook ik helemaal nix, terwijl ik vroeger op brok tog egt wel door mijn mond ademde om het te overleven..en er zat ook niet zoveel in... super bijkomend voordeel :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door