Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#217303
Inmiddels heb ik een grote diepvries, we hadden al een "hondendiepvries" maar die was te klein geworden met al die ribben en vissen etc die er nu bij in gaan en natuurlijk nu Jiffie erbij is gekomen.

Nu wil ik graag Duck bestellen via een groothandel ipv via de dierenwinkel, omdat ik 35,- per 16 kg eigenlijk best duur vind. Heeft iemand enig idee of dat dan via het telefoonnummer op de site van Duck kan? Als ik kijk bij verdeelpunten komen er alleen maar dierenwinkels te voorschijn.  Of weet iemand misschien een groothandel waar je duck in grotere hoeveelheden kunt kopen en dus goedkoper?

Zoals jullie merken probeer ik iets goedkoper uit te zijn. Nu las ik dat AHV niet zo duur is, 1,34 per kg als je 90 kg afneemt. Is dit een goed merk en waar is het verkrijgbaar? Ik vind het wel een optie om duck af te wisselen met AHV. Ik kan de site helaas niet openen, ik krijg alleen een blauwe achtergrond.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#217313
Duck kun je dacht ik met korting kopen als je 10 dozen (dus 160 kilo) afneemt. Maar ik vind 35 euro voor 16 kilo niet erg duur hoor, de adviesprijs is 39,95 (voor de uitmuntend).
Denk er wel aan dat de meeste mensen van AHV veel meer moeten voeren, dus of je dan daadwerkelijk goedkoper uit bent? Kijk voor een prijsvergelijking anders even hier: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... #msg202080
Door Eef+Stippels
#217315
Bij de prijsvergelijking had ik al gekeken. Het grappige vind ik dat AHV en Duck precies even duur uitkomen.

Ik heb zojuist nog even twee dierenwinkels gebeld en bij de 1 kost een doos uitmuntend idd 39,95 en bij de ander kost het 3,20 per kilo! pffff wat duur zeg! Dan is 35,- idd niet zo duur, als je het zo vergelijkt.

Ik had al wel begrepen dat je van AHV misschien meer moet voeren, maar ik wil het graag proberen (mijn portomonnee vindt het het proberen waard ;)).

Zit in AHV trouwens ook gemalen bot?
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op za 04 dec 2004, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#217316
Volgens mij zit er in AHV wel bot, tenminste, daar ben ik altijd van uitgegaan. Heb even voor je op de website gekeken, maar het wordt niet echt genoemd, dus nu twijfel ik :-\.

ps. je hebt ook een PB ;).
Gebruikersavatar
Door chooky
#217318
[quote="Evelyn"]
Zit in AHV trouwens ook gemalen bot?


[/quote]

volgens mij niet en werken ze met een preparaat.
daarom geef ik liever iets anders
Door Eef+Stippels
#217323
[quote="chooky"]
volgens mij niet en werken ze met een preparaat.
daarom geef ik liever iets anders
[/quote]

Ik geef nu duck en daar zit volgens mij ook geen bot in. Het staat tenminste niet expliciet op de verpakking genoemd.
Wat geef jij dan?

Ik vind het op zich niet heel erg als er geen bot in zit, ik geef ze ook kip en lamsribben, dus ze krijgen wel bot binnen.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op za 04 dec 2004, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#217331
Mijn topic is verplaatst. ik dacht dat ik hem het best bij vraag en aanbod kon zetten omdat ik vraag naar verkooppunten.
Sorry Lizzy!
Door Lizzy
#217332
Ohhhh ja, je hebt gelijk! Soms weet ik zelf ook niet waar dit soort topics nou het beste passen hoor... :-[ ::). Maar goed, omdat dit over versvlees ging heb ik 'm uit de zelfsamenstel-hoek verwijderd....
Door Peet
#217357
Ik heb even op de verpakking van AHV gekeken: er staat geen gemalen bot vermeld. Ik ga er dus maar van uit dat ze een calciumsupplement gebruiken. Dat vind ik dus een minpuntje. Tevens zit er iets haver-achtigs in, dat kan je zien. Maar, de honden vinden het erg lekker, dus voor de afwisseling vind ik het prima. Ik heb gelukkig ook geen jeuk-klachten gezien dus ze doen het er goed op. Ik kocht een doos van 15 kilo voor 22,60 op de Winner, dat is (dacht ik) de standaardprijs van AHV zelf.
Toch blijven CB en Bibi mijn favorieten!
Laatst gewijzigd door Peet op za 04 dec 2004, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#217918
Ik lees steeds " de Winner" en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat dat is :-[ Is dat een beurs ofzo?

Ik ben zelf best tevreden over duck en het liefst had ik iets gevoerd met bot erin ipv een supplement, maar mijn portomonnee laat dat niet toe, helaas. Misschien over een paar jaar, als ik wat meer verdien ;).
Door Ollie
#218199
Ik geef de honden tegenwoordig ook 1 maaltijd in de week ahv, gewoon voor de afwisseling en ze vinden het heerlijk.
Door Eef+Stippels
#221175
[quote="Ollie"]
Ik geef de honden tegenwoordig ook 1 maaltijd in de week ahv, gewoon voor de afwisseling en ze vinden het heerlijk.
[/quote]

Dat is natuurlijk mooi meegenomen! Ik denk dat ik het ga afwisselen met Duck. Als mijn diepvries weer wat leger is, zal ik eens 3 dozen bestellen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door