Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2172979
zimba heeft de kriebel, aan zijn ballen :-\
hij heeft nooit jeuk, bijt nooit ed...
ben aan het smeren met calendula of kan ik wat anders doen?
zie er verders niks aan..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2173004
dat zou kunnen natuurlijk dat het daaraan ligt, maar met de andere schapen had ie geen last...
zou het iets kunnen zijn van de da?
bedoel hij is daar effe geweest ..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2173024
dat zou kunnen dat ze anders zijn bewerkt, volgens mij zijn ze net zo bewerkt als de vachten van lettie...

door de narcose, ik weet het niet, het is wel rond die tijd gekomen....
hij schrikt zich af en toe te pletter van niks!
zeiden vanavond nog tegen elkaar, hij zal nu toch al niet seniel worden
Door nienk
#2173027
alleen maar aan zijn ballen? dat is wel een beetje gek... Reus heeft ook wel eens enorme jeuk op 1 specifieke plek waar hij verders nooit jeuk heeft en ook niks te zien is. vaak helpt het dan om het even met een natte washand te wassen, zit er net iets vervelends tussen zijn haartjes ofzo denk ik. misschien dat Zimba ook helpt?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2173056
heb gisteren id zijn haren daar een beetje weggeknipt...maar geen klitten oid..
het is niet zo dat ie om de haverklap aan het bijten is, ook niet heel schittig maar een paar keer per dag zit ie eraan
Door nienk
#2173084
en als jij er aan zit, dat is wel gewoon ok? of nouja, net zo ok als dat hij het anders vond, of als je andere hondenmannen het vinden?

edit: kleine aanpassing, anders kreeg  het topic ineens wel een hele rare wending...
Door nienk
#2173099
vanaalst schreef: laat ik het zo zeggen, het is meer dan oke ;D ;D
haha, ok, genoeg informatie.

dacht even dat hij misschien er aan likt e.d. omdat het gevoelig is, als in, pijn. maar als je er gewoon aan mag zitten enzo, dan zal dat wel niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door