Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2170873
Het begon halverwege de vakantie al.
Ze is sloom, terug getrokken terwijl ze er normaal altijd bij wil zijn en ze lijkt wel een soort van depri.
Ik weet het aan vermoeidheid, ze had aardig wat gelopen in de vakantie.
Nu na 2 dagen volledige rust, klein rondje om te poepen en te piesen knapt het nog steeds niet op.

Eetlust heeft ze wel, goede ontlasting ook, drinkt niet meer dan normaal


wat zou het zijn :-\
Door *Natasja*
#2170885
Zegt niets hoor, ik heb aan Benthe totaal niets gemerkt tijdens haar eerste loopsheid. Pas toen ze wel heel gewillig haar staart opzij deed voor reuen, wist ik hoe laat het was  :biggrin2:
#2170892
*Natasja* schreef: Zegt niets hoor, ik heb aan Benthe totaal niets gemerkt tijdens haar eerste loopsheid. Pas toen ze wel heel gewillig haar staart opzij deed voor reuen, wist ik hoe laat het was  :biggrin2:
Ik merk aan Boris verder ook niet dat ze aantrekkelijker voor hem is terwijl hij 2 weken gelden wel steeds wilde rijden....nou ja ik wacht het gewoon maar af
Door miik
#2170941
Sneu voor je meisje ! Maar hier inderdaad ook 3 teefjes aan wie heel duidelijk te merken was als de loopsheid eraan zat te komen.
Dus dat zou echt goed kunnen hoor. Maar houd er maar wel goed in  de gaten. Ze moet wel blijven drinken en geen koorts krijgen enzo.
Knuf voor je kanjer !
Door Deesje
#2170968
kan ook hormonale wisselingen zijn voor haar loopsheid.. of een groeistuip/ontwikkeling waar ze even 'moe' van is? teveel gedaan (mentaal/fysiek) en verandering met de vakantie??
Door Lizzy
#2171279
**Marjolijn** schreef: nu lijkt het  ook wel of ze een beetje zoetig uit haar bek ruikt....dat heeft ze ook al een paar dagen, raar he?
Haar tandvlees is wel mooi licht roze, ook de overgang van tand/kies tandvlees?

Ik vermoed dat het wel eens met de hormonen te maken kan hebben, dat niet lekker in d'r vel zitten. En dozen worden hier pas groter als ze in de 1ste week in de loopsheid zitten, bij Biscuit zelfs pas in de 2de week.
#2171351
Lizzy schreef: Haar tandvlees is wel mooi licht roze, ook de overgang van tand/kies tandvlees?

Ik vermoed dat het wel eens met de hormonen te maken kan hebben, dat niet lekker in d'r vel zitten. En dozen worden hier pas groter als ze in de 1ste week in de loopsheid zitten, bij Biscuit zelfs pas in de 2de week.
tandvlees had ik inderdaad ook al naar gekeken en ziet er volgens mij goed uit.
Als ik thuiskom zal ik daar eens een foto van maken en plaatsen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door