Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Yvje*
#2169882
Tara heeft af en toe een beetje een roodachtige gloed over d'r ontlasting zitten.
Kan dit door het vers vlees komen ? Het zou bloed kunnen zijn maar dit lijkt me
zelf niet echt het geval, het is ook niet altijd zo trouwens maar het viel me een aantal keer op.
Het is niet echt rood, of fel rood maar meer een beetje bruin roodachtig ..
Ze heeft geen dunne ontlasting verder..
Door *Yvje*
#2170068
Ooooww.. geen idee eigenlijk, ze heeft wel Alaska gehad, daar zitten wel al groenten door.
Het is ook gewoon egaal, niet zoals je bij bloed verwacht wat meer verdeeld over de ontlasting..
#2170134
Mevroi Kruim schreef: Zit er misschien biet of bietensap in de kvv? Dat geeft zo;n gezellig rood kleurtje, ipv de natuurlijke kartongrijze tint  ;)
dat dacht en wilde ik ook zeggen..
hier ook zo, als ik een groentemix maakt en doe er bieten in dan zie je dat ook iets terug
Door *Yvje*
#2170694
Hmmmm.. zal er eens op letten, heb nu net Tinlo besteld, hier zitten geen groenten in.
Ze heeft overigens nooit echt zo'n karton grijze kleur hoor, iets meer bruin en af en toe
een stukje wat wel zo'n kleur heeft ..
Door Mevroi Kruim
#2170904
yvette_van_alert schreef: Nooit geweten dat die kartongrijze kleur normaal was. Vond dat er altijd zo vreemd uitzien.  :embarassed:
Gemalen meuk oxideert. En dan wordt het grijs. Geldt ook voor je gehakt van de slager, en mensen vinden dat niet zo smakelijk. Dus doet de slager er een kleurtje door. Biologisch gehakt of tartaar wordt heel snel grijs, als je zelf maalt ook.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door