Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2169502
Even een dom vraagje  :biggrin2: :P

Tot welke leeftijd kan een pup wisselen?
En heeft iemand een goede foto/afbeelding van het gebit van de hond en dan voornamelijk van de bovenste kiezen?

Jillz is nu 7 maanden en ik twijfel een beetje of alle pup kiezen eruit zijn of niet  :-\ :-[
Ze heeft met haar voorste tandjes ook een tijdje dubbele hoektanden gehad en ik heb het idee dat er aan allebei de kanten aan de bovenkant een kies blijft zitten.
Ik wil er sowieso wel even mee naar de DA maar ben bang dat ze dan meteen geopereerd moet worden  :-\
Door sella
#2169535
Ik kan je niet helpen vrouw, veel da zijn gelukkig, niet meer zo van meteen uitrukken, en eerder doorverwijzen naar dierentandars als er echt een probleem is.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2169797
tt-tjes schreef: Volgens mij wisselen ze toch zeker tot 7 maanden. Ik zou het nog ff aankijken.
Oke, dank je wel!!

Ik kijk het nog even aan en anders bel ik de DA wel even.
Door henneke
#2169855
en uhh je dierenarts moet toch echt eerst jou toestemming hebben voor er getrokken gaat worden toch ?  ;)
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2169985
henneke schreef: en uhh je dierenarts moet toch echt eerst jou toestemming hebben voor er getrokken gaat worden toch ?  ;)
Ja natuurlijk moeten ze dat hebben  :biggrin2: :P
Maar ik dacht, ga eerst even hier vragen, voor hetzelfde geld is ze gewoon nog aan het wisselen  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door