Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#216693
Volgens mij kan een hond dan nog lopen, ik dacht dat een hond van Ine dat ook had gehad en dat het heel lang duurde voordat de oorzaak van het mank lopen werd gevonden :-\. Ik zal zo even kijken of ik dat onderwerp nog kan vinden.

Ja, hoor, gevonden! 8) 't zijn wel een heleboel pagina's ;). http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=1436
Laatst gewijzigd door Nitus op vr 03 dec 2004, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#216830
Vaak zijn ze op het moment dat het gebeurt erg kreupel, soms zelfs lopen ze op drie poten. Na een paar dagen wordt het beter en dan hangt het van de rest van de banden af hoe hij loopt. Als het maar een band is en het gewricht is nog redelijk stabiel, kunnen ze zo goed als gewoon lopen. Als de knie instabiel wordt zakken ze door de knie heen.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#217134
CaSanGio schreef: Kan een hond daar dan nog gewoon op lopen??????
Of kan ie daar helemaal dan niet meer op lopen????
Zeker weten dat ze er nog gewoon op lopen, ongelooflijk want het moet toch echt pijn doen hoor.
Mijn oudste teefje heeft het ook gehad en van de DA moest ik haar eerst enkele weken laten rusten maar het werd niet echt beter en ik heb haar toch moeten laten opereren.
Nu ruim 7 weken na haar operatie is ze zo goed als vanouds, en ze is dan ook volledig genezen verklaard :D
Door ine
#217411
CaSanGio schreef: Bedankt voor jullie reactie.
Ik laat volgende week foto's maken ben benieuwd wat het nu eigenlijk is.
Waarom foto's? Daarop is het niet te zien van een kruisband!
Joop liep al heel lang mank na een lange wandeling. Knapte dan weer wat op. Bij de laatste wandeling is de boel helemaal afgescheurd, toen kon hij er bijna niet meer op lopen. Joop is een harde! ;)
Door Truus
#218276
Hitam schreef: Soms kun je wel wat zien op een foto en je kunt andere dingen uitsluiten. Dus helemaal zinloos is het niet.
Wil jij beloven, dat je nog héééél lang op dit forum zult blijven? Jouw informatie is altijd zo waardevol! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door