Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#2168570
Levert dat nog iets extra's naast de standaard hart/lever/nier of niet?
Door Mevroi Kruim
#2168869
Extra ijzer volgens mij. Hou er wel rekening mee dat het enorm laxeert.
Ik vind altijd dat elk orgaan wel iets toevoegt dus als ik ander orgaan kan krijgen voer ik dat.
Door Martine-Tom
#2168891
Ok dan zal ik het eens toevoegen aan zijn orgaan mix. Hij krijgt nu 1kg lever, 1kg hart en een 1kg nier wat ik snij en mix en dan 20 gr per dag portioneer, dan zal ik daar eens 250 gr milt bij doen aangezien hij snel aan de dunne gaat ;)
Door Martine-Tom
#2168896
Limpy schreef: Waar halen jullie milt vandaan? Gewoon bij de slager?
Ik wil een keer bij Richard gaan bestellen en daar zag ik het tussen de rund artikelen staan  :)
Door Limpy
#2168898
Ah okay, moet ik de lijstjes van online leveranciers ook eens beter bekijken.
Door Lizzy
#2169443
Ik zou het niet door je andere mix doen. Want stel dat hij er toch van aan de race gaat, kun je de rest van je mix ook weg mikken. Ik zou gewoon eens een stukje toevoegen, kijken wat het doet. Dus in kleine porties invriezen en zo af en toe een portie eruit halen.
Door Martine-Tom
#2169486
Lizzy schreef: Ik zou het niet door je andere mix doen. Want stel dat hij er toch van aan de race gaat, kun je de rest van je mix ook weg mikken. Ik zou gewoon eens een stukje toevoegen, kijken wat het doet. Dus in kleine porties invriezen en zo af en toe een portie eruit halen.
Ohja, dat is mss wel slimmer!
Word wel heeeeeeeeeeeeel klein dan, 20 gr orgaan op een dag, dus mss 5gr milt proberen...ik pak de nagelschaar er maar bij om dat te portioneren  :biggrin2:
Door Lizzy
#2170174
martine-tom schreef: Ohja, dat is mss wel slimmer!
Word wel heeeeeeeeeeeeel klein dan, 20 gr orgaan op een dag, dus mss 5gr milt proberen...ik pak de nagelschaar er maar bij om dat te portioneren  :biggrin2:
Goed plan  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door