Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door rupa
#2166725
Laatst gewijzigd door rupa op di 19 mar 2013, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2166878
Ik ken het, heb al een paar proefbestellingen gedaan bij alternatieve leveranciers (bestel altijd bij versvoer.nl maar daar moet je veel bestellen voor ze aan huis komen dus af en toe test ik een ander) maar dat bevalt tot nu toe dus niet.
De helft zit er niet in en zonder overleg word er dan wat anders geleverd, bagger kwaliteit en als er dan problemen zijn krijg je geen service, ik hou het maar bij mijn vaste levernacier  ;)
Door Martine-Tom
#2166931
Herby heb ik nog niet geprobeerd, ik bestel via www.versvoer.nl  :)
Tussendoor heb ik er een paar getest maar die bevielen niet, Herby zit er nog niet bij als het bij jou bevalt word dat mss de volgende  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Thea
#2166972
Ik bestel bij caroba vaste leverdag. En ze bellen een dag van te voren op hoe laat ze ongeveer komen. Meestal klopt het heel goed.
Alleen vandaag was volgens mij 3 uur gezegd en nu zijn ze er nog niet. Maar goed heel Alphen lig open en een defecte brug. Dus overal staan files.
Door BAC
#2167094
Je bestelling mail je idd, dat wil hij ook maar voor verdere acties bel ik hem. Gaat altijd goed.
Vergeet niet dat hij dit dr bijdoet, maar niet zijn hoofdverdiensten zijn. Hij vertelde mij ooit eens dat ie dr eigenlijk helemaal niet zo blij mee was met die hoge eisen die soms  gesteld werden, die was tie liever kwijt dan rijk.
Door Lizzy
#2167136
Senta schreef: Je bestelling mail je idd, dat wil hij ook maar voor verdere acties bel ik hem. Gaat altijd goed.
Vergeet niet dat hij dit dr bijdoet, maar niet zijn hoofdverdiensten zijn. Hij vertelde mij ooit eens dat ie dr eigenlijk helemaal niet zo blij mee was met die hoge eisen die soms  gesteld werden, die was tie liever kwijt dan rijk.
Wat let hem? Hij HOEFT dit er niet bij te doen hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door