Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door IraPablo
#2160964
Heb vanavond (ik dacht) bij National Geographic een programma gezien dat geheel over Barf ging. Zo noemde ze het tenminste. Ze lieten daar eigenlijk zien hoe Barf wordt samengesteld en hoe het vermalen wordt tot KVV. Eigenlijk bedoelden ze dus KVV. Was een Amerikaans programma.
Op zich zag het er goed uit, en kon je precies zien welke onderdelen van diverse diersoorten er nou ingingen. Was best interessant.
Maar aan het einde van het programma lieten ze ook iets zien wat ik iets minder vond: de ingrediënten hadden ze allemaal laten zien (was echt OK), maar de verhouding van die dingen was echt geheim... Daar werd nadrukkelijk nog even vermeld dat je dat niet mocht weten.
Was van de programma serie 'Dirty Jobs'.
Zijn wij nou ook allemaal vies???
Door bordie
#2161181
ik vind t geen dirty job meer hoor....
en ben pas 16 juli 2011 begonnen met barf en heel klein beetje kvv...
vind t leukkkkkk en zeer verslavend.....dat is t ergste ervan....mn vriend hoort alleen maar vleess bottt orgaannnn
hahaha
Door Martine-Tom
#2161197
Vroeger viel ik al bekant flauw van een biefstukje wat medium rare was, tegenwoordig hak ik met het grootste gemak halve bloederige koeien weg en sop dan met veel liefde de hele keuken weer schoon ;D
Vorige week kwamen er onverwacht 2 monteurs terwijl ik aan het portioneren was, lag een bloot konijn op het aanrecht, een stuk runderstrot ernaast en mijn tegels waren rood van het bloed, voor mij inmiddels normaal maar de monteurs hoefden ineens niet meer naar de wc (achter de keuken) pas toen ze weg waren snapte ik waarom  :biggrin2:

Mietjes.
Door Lizzy
#2161202
martine-tom schreef: Vroeger viel ik al bekant flauw van een biefstukje wat medium rare was, tegenwoordig hak ik met het grootste gemak halve bloederige koeien weg en sop dan met veel liefde de hele keuken weer schoon ;D
Vorige week kwamen er onverwacht 2 monteurs terwijl ik aan het portioneren was, lag een bloot konijn op het aanrecht, een stuk runderstrot ernaast en mijn tegels waren rood van het bloed, voor mij inmiddels normaal maar de monteurs hoefden ineens niet meer naar de wc (achter de keuken) pas toen ze weg waren snapte ik waarom  :biggrin2:

Mietjes.
Whahaha, arme monteurs :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Maarehhh, lekker herkenbaar :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2161209
Moet zeggen dat dat ook wel een fijne bijkomstigheid is, uit angst voor de gruwelen die ze hier aan kunnen treffen belt tegenwoordig iedereen op voor ze langskomen, geen onverwacht bezoek meer...heel fijn  :biggrin2:
Door mvans
#2161217
hahaha Ik stond een jaar geleden de kipfilet (rauw) die wij zelf moesten eten met een vork en mes te snijden.

Sta nu als een slager alles te hakken enzo pens, schedels maakt me niets meer uit........
#2162940
Lizzy schreef: De meeste mensen vinden pens vies. Watjes zijn het, die niet-zelfsamenstellers :biggrin2:
ik vind pens ook vies,wat ben ik dan? :embarassed:
ze krijgen het wel,maar ook al geef ik al een aantal jaar barf, ik blijf kokhalsen bij pens
Door Martine-Tom
#2162949
[quote="roefje"]
ik vind pens ook vies,wat ben ik dan? :embarassed:
ze krijgen het wel,maar ook al geef ik al een aantal jaar barf, ik blijf kokhalsen bij pens
[/quote]
Je voert het wel, dus dan ben je een stoer-mietje  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door