Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Thea
#2159367
Heb vandaag de eerste kuikens binnen gekregen en 2 ontdooit met beetje warm water erover heen.
Aan de katten gegeven. Daar ik hier een hongerbak van een pup heb lopen. Heb ik de katten met kuikens opgesloten in de keuken.
Na 1 uur gaan kijken en 2 katten kijken mij wild aan vlak bij een half opgevreten kuiken. Nog even later weer gaan kijken en ja hoor alles op wat bloed en eigeel op de grond.
Heb de katten nu bewust alleen ermee gelaten. Hoop een volgende x te zien dat ook Dotje er echt van eet.
Door Mevroi Kruim
#2159376
Gaat goed dus! Ja, van een kuiken kunnen ze aardig wild worden, hier is het grommen en blazen en ermee onder de kast gaan zitten. Doen ze met hun gewone barf nooit.
Door Bowdi
#2160397
Hier worden de kuikens ook eerst door de hele kamer gegooid voordat ze opgegeten worden.
Door *Flip*
#2160400
vooral vliegles is erg belangrijk, schijnen ze beter van te gaan smaken. Vliegen met afgeknaagde kop geeft mij te veel rommel, dus kuiken = buiten. In het begin was het hier ook blazen als ik in de buurt kwam, nu is dat over en krijg ik eerst heel veel kopjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Thea
#2160585
Nou is hier echt lachen. Bency en Lola maken er een spel van om het steeds van elkaar af te pakken. En dan vlieg Lola weer over de bank met kuiken om een veilig plekje te vinden. Of ze gaat er met de kont op zitten en kijk dab van waar is ie nuuuu!! En dan heb Bency hem weer en zit Lola te kijken tot hij wat ander ziet zodat zij het weer kan afpakken.
Door Mevroi Kruim
#2160870
Hier werd er in het begin ook driftig gegoocheld, maar da's helemaal afgelopen. Kuiken eten is serious business, met veel gegrom en geblaas, en het moet zo snel mogelijk op.
Door Envie
#2166842
Hier vliegen de kuikens ook niet meer, worden netjes buiten opgegeten.
Ze sjoelen hier met muizen door de keuken  :D
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2196108
Hier zijn kuikens een mannending (bij de katten dan, want Angel snapt niet wat hij ermee moet...  ::)) Die grommen en blazen wat af en kijken wie hem het snelste uit mijn hand kan gappen... Ik denk dat dat voor Theo de aanleiding was om toch maar bij helemaal ons in te trekken, toen hij voor het eerst er met een kuiken vandoor ging, hihi. En Poekie zit er dan bij de kijken van 'tssss... mannen, dat DOE je toch niet, nee hoor, ik ben een veel te sjieke dame om me te verlagen tot dat gedrag en het eten van kuikens'  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2196114
Anthraciet schreef: Hier is het bij de katten ook alleen de ventjes die ze eten, madame wenst zich er niet aan vuil te maken :-X ;D
Nee, stel je voor zeg... en d'r zitten nog veertjes aan ook... nee hoor, doe madam Poekie maar gewoon kant en klare carnibest ;D ;D
Door Anthraciet
#2196117
Mijn dame eet dan wel 'gewoon' barf, maar er moet inderdaad geen fluf omheen zitten. Voor hetzelfde geld is het bedorven, ja toch? ::) ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door