Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2152568
een paar keer per week loop ik samen met iemand die haar honden brok voert,tijdens de gesprekken is ze al anders over honden voeren gaan denken en heeft in iedergeval de dentasticks al aan de kliko gedoneerd  :P
ik heb haar al wat gedroogde snacks gegeven(kip,vis ,maagjes ed) maar nu heb ik heel veel eendenloopvoetjes en wilde ik haar wat geven.
maar kan dit eigenlijk voor een brokken hond?
proline heeft bv wel kippenekjes en ik zie bij bv jumper ook kippevoetjes gedroogd liggen.
maar ja die verkopen ook parmabotten gerookt :-X
#2152628
hmm dat is een lastige. de gewone dierenwinkels verkopen inderdaad ook gedroogde voetjes, en lamspootjes die wel bedoelt zijn om helemaal op te eten. (op de parmabotten staat dat het alleen is om te knabbelen, volgens mij)

maarja, om daar nou op af te gaan...

ik denk dat het wel zou kunnen  hoor, maar ik vind dat ook altijd moeilijk, ander mans hond iets geven of niet.
#2156470
Als hier iemand komt met een hond krijgt de hond ook een eendenvoetje gedroogd, wel na toestemming van de baas. En de hondjes van mijn schoonouders krijgen ook regelmatig iets lekkers als een voetje en soms een nekje, daar onder vinden ze geen problemen van.
#2156479
Ik geef hier brokkenhonden in de buurt ook wel is gedroogte eendenpoten..
Droog ze zelfs extra nog voor iemand hier in de buurt waarvan de hond er gek op is.
Verder krijgt hij dus brokken.. maar vind de eendenpoten geweldig :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door