Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bordie
#2153229
ik haal wel eens een pakje smuldier pens in de winkel omdat ik dat makkelijk vind als ik ff geen orgaan heb en hij de nieuwe vleessoort niet zo eet en ik die dus door de pens verstop...dan eet ie t wel namelijk... :biggrin2:
is een echte lamspens veel beter dan smuldierpens??

ik moet die lamspens eerst in stukken knippen :puke: en dan eet ie t nog pas na 2 dagen aanbieden....
meneer vind t niet zo.... ::)
#2153423
tja ik denk dat (onbewerkte) pens wel beter is als de (bewerkte) pens uit de winkel. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen er van gruwen om in de pens te hakken en dan denk ik niet dat het kwaad kan als je bewerkte pens geeft.
Maar ik zou wel voor verse pens gaan. Het went wel hoor ;). 5 jaar geleden zag je mij ook nog de pens verpakken met handschoenen aan, hetzelfde als zalmkoppen o.i.d. Nu is alles met de blote handjes zonder afschuwen :D
Door Xada
#2153450
Als ik pens verwerk dan ruik ik het niet eens meer. Doe dus ook alles met blote handen, handschoenen werken bij mij meestal niet. Daarna wel goed wassen en met  zout of roest vrij staal. Je hebt er ook van die rvs zeepjes van. Alleen die twee dingen haalt de geur van je handen.
#2153501
TMG1961 schreef: Bij gebrek aan verse pens heb ik hier momenteel ook smuldier, maar echt goedkoop kan ik het niet meer noemen. Moest 69 cent voor 400 gram betalen, kom je toch uit op 1,73 (afgerond) per kg.
huh zoveel....ik betaal hier 46 ct voor 400 gr. (dus 1,15 p kg) bij supercoop...en betaal 1,- p kg lamspens
en ik vind een kg teveel, die smuldier krijgt dan de voorkeur...
straks als we bij sw gaan bestellen neem ik wel wat pens, paar kg.
Door Martine-Tom
#2154665
Tanna schreef: Hier wordt Rodi pens gegeten. Ten eerste omdat mijn handen geen pens meer kunnen snijden en ten tweede omdat mijn smurf pens alleen maar fijngemalen wil eten.
Ik knip de pens altijd, gaat stukken makkelijker ;)
#2154714
eelke schreef: Ik denk dat jullie in de war zitten met de pens compleet en de gewone pens van smuldier. De eerste is inderdaad 60 cent of duurder, de tweede is rond de 50 cent
Heb toch echt de gewone pens gepakt en die is 69cent..staat ook op prijskaartje en op de bon.
Bij volgende bestelling SW wordt weer pens besteld.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door