Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#2150853
Hallo allemaal,

ik ging zaterdag bijna over m'n nek terwijl ik als pleeg en rauwvoerster toch behoorlijk wat gewend ben.

Er zat een raar, ogenschijnlijk ingekapseld, ding in de lever. Het bolletje was hard, ongeveer 2-2,5 cm en er zat een ingedroogd, verschrompeld ding in. Je begrijpt dat de honden geen lever gegeten hebben... weet niet meer of het lams- of geitenlever was.

Wie weet wat dit is? Een tumor?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door koekje
#2151329
Ieuwieuwieuw!
Ik vind de snijranden van het gaatje er ook niet zo lekker uitzien. Is de lever beetje verhit geweest ofzo? De lever zelf vind ik ook vrij bruin.

Ik zie trouwens dat je een geïrriteerd wondje op een vinger hebt zitten. Bij wondjes is het beter handschoenen oid te dragen, voor de zekerheid omdat je dan toch rauw vlees vast hebt.
Door _Sandra_
#2151392
de lever komt van slagerij west, die islamitische.
Ik heb hem zelf in stukken gesneden,hij was heel dus het was niet te zien.

verder: niet verhit geweest en lag al meerdere dagen uit de vriezer. Dan verkleurd het hier altijd wat.
Door BAC
#2152942
Lijkt verdacht veel op een levercyste, de mantel is nog te zien (Een zakje) en de ruimte die het in beslag heeft genomen.
Ik heb ze ook wel eens gezien toen ik nog in de slagerij werkte.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door