Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#214819
Ik had Stan net op tafel staan voor z'n wekelijkse borstelbeurt en toen vielen er ineens van die vieze geelgroene druppels op tafel. Puspiemel dus. Het is echt voor het eerst dat hij daar last van heeft, want hij houdt het hele zaakkie altijd netjes schoon.
Nu is toevallig net de voorhuidcleaner op, maar ik heb nog wel citopogeen staan. Daarvan kon je ook een oplossing gebruiken, maar weet iemand misschien toevallig nog welke?
Door Lizzy
#214844
Oh jee... ik weet het niet meer.... Ik moet trouwens zeggen dat het hier voor geen meter hielp, spoelen met Citopogeen. Het beste (bij Brutus) werkt nog spoelen met Echinacea Angustifolia en Purpurea.
Door Eidos
#214857
Euh ... durf het bijna niet te zeggen, maar dos had hier ook last van, maar na een week meegegeten te hebben van mijn Megazak mandarijntjes is het over ;D....
Gebruikersavatar
Door Sonja
#214862
Eidos schreef: Euh ... durf het bijna niet te zeggen, maar dos had hier ook last van, maar na een week meegegeten te hebben van mijn Megazak mandarijntjes is het over ;D....
Ai, sinds Stan een keer een poging heeft gedaan om mandarijntjes met schil en al op te eten lust ie ze niet meer. :( ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#214865
Oké, ik zal hem vit. C geven en misschien is die echinacea ook wel een goed idee.
Ik gaf Stan steeds vit. C omdat hij last had van z'n tandvlees en ik ben daar sinds kort mee gestopt. Dus begin ik nu maar weer.
Door Eidos
#214871
Sonja schreef: Ai, sinds Stan een keer een poging heeft gedaan om mandarijntjes met schil en al op te eten lust ie ze niet meer. :( ;D
Hahahahahha ja die schil is niet echt lekker nee :-X :-X..
Door Ordell
#214911
Sonja schreef: Ik had Stan net op tafel staan voor z'n wekelijkse borstelbeurt en toen vielen er ineens van die vieze geelgroene druppels op tafel. Puspiemel dus. Het is echt voor het eerst dat hij daar last van heeft, want hij houdt het hele zaakkie altijd netjes schoon.
Nu is toevallig net de voorhuidcleaner op, maar ik heb nog wel citopogeen staan. Daarvan kon je ook een oplossing gebruiken, maar weet iemand misschien toevallig nog welke?
1 deel citopogeen op 20 delen water, ware het niet dat het geen r##t helpt..... ;D
Door Lizzy
#214926
Ordell schreef: 1 deel citopogeen op 20 delen water, ware het niet dat het geen r##t helpt..... ;D
;D ;D
Door Ineke
#214937
Bas heeft ook altijd een puspiemel. Mufasa weet ik eigenlijk niet. Die heeft van dat donkere haar en heeft geen kale piemel.

Ik doe er helemaal niets aan en zie nooit ergens een geelgroene druppel.
Bas houdt Mufasa schoon en Mufasa houdt Bas schoon en natuurlijk houden ze zichzelf schoon ;D ;D

Als je één hond hebt wordt dat natuurlijk een beetje lastig ;D
Door fester
#214956
Schoon maken met kamille thee helpt ook heel goed bij voorhuid ontsteking en een druppeltje thea tree er op. :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#215205
Ik heb het gelezen, Truus. Vreemd genoeg zouden veelvuldige erecties de oorzaak zijn van de voorhuidontsteking, maar Stan loopt echt zeer, zeer zelden met een blote piemel. :-\ Rijen doet hij ook nooit. Er is echt een loopse teef voor nodig om hem seksueel opgewonden te krijgen en er staat er hier op het ogenblik geen één loops.
Vreemd toch?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door