Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door *Noah*
#2149437
Hallo allemaal,

Even een vraagje...
Noah is op een leeftijd van 6 maanden geopereerd aan ED hij had lpc, ocd en incongruentie, dat laatste is hij niet aan geopereerd omdat dat minimaal is en een operatie daarvoor te heftig zou zijn.
Vanaf dat hij geopereerd is hebben we hem glucosamine van het merk Glucobest gegeven en visolie maar helaas zagen we daarmee niet echt verbetering dus zijn we snel overgestapt op glucosamine speciaal van de Groene os icm teunisbloemdruppels van de Groene os, en daarbij ook de visolie.
Noah is in juni 2 geworden en met aangepaste bewegingen kan hij op zijn manier toch lekker hond zijn.

Maar nou zijn we er laatst achter gekomen dat er duidelijk merkbare artrose in zijn ellebogen zit, je hoort en voelt zijn gewrichten kraken bij het strekken van zijn voorpoten, natuurlijk meteen contact opgenomen met de orthopeed en die liet weten dat het helaas bijna niet te voorkomen is bij problemen zoals die bij Noah zijn gevonden, en dat we zijn gewrichten zo soepel mogelijk moeten proberen te houden door middel van oefeningen.
Dit doen we nu ook netjes maar ik vraag me nu toch af of ik hem niet iets sterkers moet geven.
Tijdens mijn zoektocht op internet heb ik veel goede ervaringen gelezen over Corta RX.
Het enigste nadeel is dat dit product helaas niet in Nederland te krijgen is, maar ik zou het graag eens proberen voor Noah.
Ik heb gelezen dat er hier veel mensen zijn die het gebruiken en ik vroeg me af of het misschien mogelijk is dat ik eens met iemand mee bestel?
Of hoe doen andere dit die geen creditcard hebben?
Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor de reacties!
Door Bieke
#2149841
Weer een Lab met orthopedische problemen. Omdat fokkers hun fokmateriaal in kennels houden en ze dan geen botafwijkingen kunnen krijgen, hebben ze dan goede heupen en ellebogen. Maar de aanleg hebben ze wel en die vererven ze dan ook.En de kopers zitten met de gebakken peren en het verdriet en de kosten.Van de 5 Labs, die ik gehad heb (nu nog 1 met zware HD) was alleen de oudste gezond.
De meeste fokkers willen alleen maar geld verdienen.
Daarom ben ik op Goldens overgegaan. De moeder van mijn oudste kreeg KVV,
Die met zware HD is nu dik 13½ en pas sinds een maand voer ik haar glucosamine en chondroitine bijen het helpt. Ik wilde de wandeling van een uur inkorten, maar dat is nu voorlopig niet nodig.

Fokken doe ik niet meer. Ik geef geen pups met 6 weken een vaccinatie!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2149842
Ik lees even mee, heb ook geen credit card maar heb wel interesse in dit product. Max gaat steeds slechter lopen.  :(
Door flodder en dwarrel
#2149858
ik heb ook geen creditcard maar Cindy de Wolf is zo lief om voor mij te bestellen en dan krijg ik het hier thuis bezorgd  :D
het is voordeliger ivm verzendkosten om per 2 flessen te bestellen  ;)
Door *Noah*
#2151603
Vervelend zeg dat het niet anders kan dan met creditcard  :(
Ik ga even om me heen vragen, misschien dat er iemand in mijn omgeving is die er 1 heeft...
Mag ik vragen waar en welke jullie precies bestellen, ik zie toch wel een paar verschillende  :-\
Ik zou dan graag de sterke willen hebben (want daar zit ook weer verschil tussen toch?)
Door tess06
#2161469
*Noah* schreef: Vervelend zeg dat het niet anders kan dan met creditcard :(
Ik ga even om me heen vragen, misschien dat er iemand in mijn omgeving is die er 1 heeft...
Mag ik vragen waar en welke jullie precies bestellen, ik zie toch wel een paar verschillende :-\
Ik zou dan graag de sterke willen hebben (want daar zit ook weer verschil tussen toch?)
ik wil het ook voor tess gaan bestellen.
misschien kunnen we met meerdere mensen samen bestelling
zodat de bezorg kosten gedeeld kunnen worden
Door Irish
#2161504
PBtje sturen naar Cindy de Wolf, die kan het met haar creditcard bestellen :)
Door toscak
#2163766
Hey Sharon,

Ik had dit topic nog niet gezien, ik wil het best voor je bestellen hoor.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door