Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2148045
vanaalst schreef: jeetje :o
naar de da, lijkt ook wel blauw ook vlak bij zijn piemeltje
is dat niet gewoon zijn huidskleur en een beetje schaduw? je ziet op zijn balzak ook donkere huid.

(ik hoopte dat eigenlijk)

heeft ie verder moeite met plassen ofzo? is ie helemaal fit?
#2148137
het is echt de buitenkant die problemen geeft. Zijn penis is mooi roze. Hij heeft nu jeukstillende zalf gekregen, als het daar niet mee overgaat dan zal ie toch een kuurtje AB moeten. Ze heeft ook z'n anaalklieren  leeggeknepen, die zaten erg vol met een vrij dikke substantie. Van die anaalklieren zou hij ook wel eens last van zijn huid kunnen hebben dacht die DA. De plek waarvoor hij dat petshirt aan had mag ik ook inzalven met deze zalf........... hopelijk gaat het snel over.
Ze heeft hem ook nog nagekeken op vlooien(poepjes), maar die waren er niet..........

Moet wel zeggen dat ik het spotgoedkoop vind daar........ ik was in totaal € 27,50 kwijt voor een consult (€ 19,50) en een flesje vetaderm (€ 8)......
Laatst gewijzigd door Dian op vr 28 okt 2011, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#2148140
nienk schreef: is het rood van het likken, of is de huid verkleurd?

ik ging er ook mee naar de DA. heeft ie ook een beetje een puspiem, of lijkt dat maar zo?
die puspiem is niet zo erg, die heeft hij wel vaker en daar heeft hij nooit last van gehad. De da dacht ook dat die geen extra klachten gaf nu, anders kan ik nog spoelen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door